Zemeckis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det har kommet en trailer av TripleX 2. XXX: State of the Union, for meg virker filmen ganske lovende. Likte første TripleX veldig godt. Hva med dere andre? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 xXx var kanskje en av de dårligste filmene jeg har sett de siste 10-15 årene.. den og barb wire.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvor i alle dager har Vin Diesel blitt av? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Lover jo godt ..... De fikk ikke engang med seg hovedrolleinnehaveren av forrige film. Plotet så ikke så bra ut heller, men det blir nok mange spektakulære actionsekvenser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skylder Samuel Jackson mafia noe intenst med penger? Jeg kan ikke forestille meg noen annen grunn til at han er med. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Likte 1'eren... En knall ''koble av-film'' Håper 2'eren blir bra! Vin Diesel suger som skuespiller da... Endret 20. desember 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 xXx og den slags er noe av det dårligste jeg vet om. Filmer som spiller bare på sex "big dicks, big guns" konseptet, får: av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå