Nstin Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hei.. jeg har klart å prestere å miste d2 lod cd-en min. jeg har spillet instalert men for jo ikke spilt uten cd-en. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114390 Her er all hjelpen du trenger. Blir like billig å kjøpe det på nytt som å måtte kontakte utgiver, sende inn knekt CD ++ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 jeg hadde håpet på at jeg ikke trengte å bruke penger på det. noen som veit om en annen måte? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis det er linker tid steder å laste det ned fra, kommer du ingen vei her. Hvis du leter etter andre gratis alternativer må jeg nok skuffe deg, siden de to eneste mulige måtene er å enten kjøpe spillet på nytt, eller måtte betale frakt hvis utgiver er villig til å hjelpe (dette innebærer også betaling for sending begge veier). Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg hadde håpet på at jeg ikke trengte å bruke penger på det. noen som veit om en annen måte? SKJERP DEG! Har du mistet CD'en må du kjøpe det.. hvis ikke får du ha det så godt. Om du ikke innser hvor konge du har hatt det med Diablo 2, og synes det er verdt å ofre en 200 lapp MAX for å kunne unne deg å fortsette denne opplevelsen videre, ja da synes jeg rett og slett synd på deg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bumping etter en halvtime, samt hinting til no-CD-cracks eller andre snuskete alternativer. Nei takk. Kjøp spillet på nytt, det koster en hundrelapp. Stenges. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja, steng i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg