Primalien Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Prøver og ekstrakte rar filer som totalt er på over 4gb. Får opp denne feilmeldingen når jeg nesten er ferdig: "Det er ikke nok plass på disk(ett)en. ! Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB" Noen som kan hjelpe meg!? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 fat32 som filsystem? Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Ja jeg kjørere fat32 filsystem. En kompis av meg som også gjør det, får aldri opp denne feilmeldingen når han skal ekstrakte filer over 4gb Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Maks størrelse på fil = 4GB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Sikker på at det virkelig er en RAR-fil da? Regner med at det er et Xbox-spill du har lastet ned, og de skal fungere greit med riktige programmer etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå