Gå til innhold

Hansol 900p - hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart! Jeg er egentlig fornøyd med min 900p! Den har jeg ikke hatt noe tull med, what so ever. Og jeg har til og med mistet den ned en liten steintrapp, så det ene hjørnet er plasten knust. Skjermen er god som ny! Flaks? :roll: Bildet hopper ikke heller. Men en kamerat sin 900p sluttet helt plutselig å funke. Han fikk ny, men på den hopper bilde.. huhm..

Lenke til kommentar

Snakket med en reparatør hos Infocare. Han sa at de hadde hatt endel feil med "kondensator i horisontal avbøyning" (sier meg null og niks). Han sa også at de hadde etterlyst annen løsning enn bytte til samme komponent uten å få svar av Hansol.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-06 12:10, Harryarne skrev:

Snakket med en reparatør hos Infocare. Han sa at de hadde hatt endel feil med "kondensator i horisontal avbøyning" (sier meg null og niks). Han sa også at de hadde etterlyst annen løsning enn bytte til samme komponent uten å få svar av Hansol.

når den kondensatoren ryker får du en bøyning fra siden og inn mot midten av skjermen. skrjemen blir da umulig og justere.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3 Hansol 710D 17" flatskjermer.

Den første var like gal ved alle frekvenser. Den andre var en utbytteskjerm som jeg klagde på, og den tredje er en ny skjerm. Den flagrer når jeg setter refresh over 85 hz.

mvh,

Audun Løvdahl

Lenke til kommentar

Woohoo....fikk min fjerde 900p i dag (fra Effekt). Fornøyd med servicen her også, men skjermen er ikke helt 100% (bildet hopper litt sideveis ca. 1mm). Dammit.

Har noen her hatt flere Hansolskjermer enn meg? Tror jeg skal begynne å kalle meg for skjermbytterkongen....

Lenke til kommentar

Min Hansol 900P fungerer utmerket!

Også på 1280x1024 85hz uten noen form for feil eller tull. Den tidligere eier av denne pc'en var også stor fornøyd med skjermen, så dere som har byttet 3-4ganger nå må være extra uheldige :/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Merkelig at du har klart å bruke opp 4 - fire - skjermer.. Jeg har hatt min i rundt 10 mnd og har ikke erfart noen problemer. Kjører den til og med på 100Hz.

Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri byttet den 5 ganger. Etter skjerm 3 ville jeg krevd ombytte i en annen skjerm og heller lagt ut mellomlegget.

Christian Gehring Olsen

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-07-17 21:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-06 11:25, Per Lorentzen skrev:

Hei!

Har en Hansol 900P har fungert OK i 2,5 år, men nå er det kommet en forstyrrelse. Bildet beveger seg sidelengs. Står og hopper litt sidelengs. Irriterende. Feil, hva kan det være?

Per

Har samme problemet! Har byttet skjermen en gang..

Men det måtte jo være en grunn til at den var så billig :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...