Cyrus Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bøyer meg i støvet /Cyrus Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nydelig kabinett, er utrolig at det går an å få tre så pent. BTW: jeg skulle gjerne hatt HK og HD fra en sånn Compaq Presario 5060. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva veier babyen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva veier babyen? Dimensjonene bli som følger :H: ca 57 cm. B: ca 26 cm. D: ca 60 cm nede og ca 55 oppe De første bildene blir lagt ut i løpet av kvelden. Vekt ca 7,5- 8 kg Dette er kun kabinettet da Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ohh... genialt kabinett, og godt jobba (har vel også sakt det før). Har håpet på en oppsumering av loggen, bra det kom Fin ide å få noen worklogger ut på forsiden, gleder meg til å se flrer av de brare loggene her. Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kult kabinett! Bra å se at nordmenn også kan case-modding. Men den minte meg mye om "Piloux" sitt "Dark crystal" kabinett. Hvis du ikke allerede har gjort det så burde du poste denne threaden på Bit-tech.net Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Genialt av overklokking har begynt med dette Bra valg til "førstemann ut" Meget bra snekkern... Flott av Overklokking også... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 gratulerer med første worklogg artikkel. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bra at overklokking.no har begynt med dette! Har ventet på det lenge... Lenke til kommentar
ibanez Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Veldig fint prosjekt dette! Godt jobba, og fint at overklokking har begynt med slikt! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Å lese hele workloggen er for meg den største opplevelsen! Flott at vi/dere har kommet i gang med denne ordningen. Har hatt en del innlegg iforhold til dette med worklogs på hovedsiden! Flott. Appalus til Snekker`n fra min side! Som først ut synes jeg virkelig at du har sat "standarden" fint Snekker`n! Flott oppsumering av workloggen og resultatet! At kunstneren skriver artikkelen selv er bra med tanke på at våre vanlige artikkelforfattere er ganske opptatte og jeg tror det kommer mye bedre fram når det kommer direkte fra skaperen. For å si det med fine ord. Flott Overklokking+ Kjetil F. Eide og Snekker`n. Bra at dette kom, da det hos meg er ganske etterlengtet! Håper eller gleder meg til å se mere, hørte jeg nevnt Dr.Spawn? LOZER Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 fin fint tilltak av overklokking.no og legge workloggene ut på forsiden jeg har sagt det før i selve tråden at det ble virkeligt bra. så jeg sier det igjenn Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Glimrende worklogg, selv om jeg ikke skal skryte på meg å ha lest hele. Og resultatet ble utrolig bra, virkelig imponerende! Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bra kabinett ass! Men lurer på et par ting: hvor kjøpte du: -Gitteret? -Bryterne du brukte? Kjempebra kabinett.. brukte sikkert mye tid også. ::Go Fast:: Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Glimrende håndverk Snekker'n. Kan du forresten ta sokklene og lyslistene på kjøkkenet mitt som ditt neste prosjekt? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den jobben du gjorde der snekker'n er utrolig bra. Jeg har faktisk lest alle 100 sidene som er av worklogen Kan vel bare si : Skal uansett følge med på ditt neste prosjekt mvh Erik_s Lenke til kommentar
sunh Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Utrolig nice kabinett! Og Q3 case badge a gitt, akkurat lik den jeg har i døra på mitt trauste chieftec Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Bra kabinett ass! Men lurer på et par ting: hvor kjøpte du: -Gitteret? -Bryterne du brukte? Kjempebra kabinett.. brukte sikkert mye tid også. ::Go Fast:: Bryterne er hjemmelaget og gittret er kjøpt på en bilstylingsbutikk , det er ment å brukes som grill i biler . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Glimrende håndverk Snekker'n. Kan du forresten ta sokklene og lyslistene på kjøkkenet mitt som ditt neste prosjekt? Tja,har jo montert noen kjøkken gjenom årene så det skulle vel gå om du har en "feit" lommebok Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er det verste jeg har sett Finere kabinett har jeg aldri sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå