eiD Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Prosjekt Snekkerboden Worklogs har blitt veldig populært på forumet vårt, og vi vil presentere noen av prosjektene her i tiden framover. Først ut er Snekker'n sitt Prosjekt Snekkerboden. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg eier ikke ord, det kabinettet ble rått... hvordan fiksa man lcd display? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 pent! ventet lenge på en oppsummering ja.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Woho! En stund siden jeg har sett det nå ja, alltid like koselig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Genialt av overklokking har begynt med dette Bra valg til "førstemann ut" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg eier ikke ord, det kabinettet ble rått... hvordan fiksa man lcd display? Takk, LCD panelet er kjøpt hos hammar.no og koster ca 500.- kr komplett , det kan spares noen kroner om en kjøper det som byggesett og lodder selv . http://www.hammar.no/index2.asp Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fortsatt veldig bra jobbet, rått kabinett - helt rått Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fortjent at det ble publisert først, for er ikke det den beste worklog'en på forumet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Veldig mange bra worklogger på forumet , så og si at den ene er bedre enn den andre er vanskelig , husk det er mange kategorier og dermed vanskelig og sammenligne direkte . Men uansett er dette et flott tiltak av Overklokking.no som gir oss brukere mulighet til å vise frem forskjellige kreative løsninger Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Veldig mange bra worklogger på forumet , så og si at den ene er bedre enn den andre er vanskelig , husk det er mange kategorier og dermed vanskelig og sammenligne direkte .Men uansett er dette et flott tiltak av Overklokking.no som gir oss brukere mulighet til å vise frem forskjellige kreative løsninger Ikke blir så beskjeden da Snaker'n... Neida, vet at det er veldig mange forskjellige worklog'er, men er ikke bare resultatet jeg tenkte på, mere alle oppdateringene, alle de hundre bildene du la ut... ikke mange ukers venting uten noe svar osv... men mange andre som er veldig bra ja! Lenke til kommentar
kidden Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nice! Hva blir det neste, et av prosjektene til DrSpawn? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det var velfortjent. snekkerboden er den beste workloggen etter min mening Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Helt gennial worklog.. Synd det er no kluss med side 6 og 7.. Synes de var mistenkelig like, bare med annet navn.. Ellers så er det ikke annet å si enn Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er det råeste kabinettet jeg noen gang har sett... vakkert Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er ett av de bedre her, tror til og med det kan måles opp mot flere av de beste på bit-tech og sånn Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 du har fått props før og nå får du mye mere!! digger kabinettet ditt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sinnsykt nice! Er ikke annet å si. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Genialt av overklokking har begynt med dette Bra valg til "førstemann ut" Veldig enig Kan vel si det en gang til sinnsykt lekkert (mener å huske at jeg har skrevet det et par ganger før ) Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bra at overklokking har begynt å legge ut oppsummeringer av worklogs på hovedsiden ja Sinsykt bra kabinett Snekker'n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Takk,takk ,blir jo nesten forlegen her jeg sitter Ruger forresten på et nytt prosjekt som jeg håper skal klekkes utpå nyåret en gang . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå