ZeS Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei alle sammen!! Tenkte jeg skulle legge inn mitt første innlegg i Luft kjølings avdelingen i dag! Jeg har en datamaskin, og den bruker luft kjøling.... I dag tenkte jeg: Hmmm... lurer på hvor varm Intel P 4 2,8 @ 3.05 Prescott'n min blir, hvis jeg: åpner vinduet og lukker døra.... På vanlig Idling i windows, kjører CPU'n min på ca. +35-40 celcius, og lufta i kabinettet er ca +20-25 celcius(varmeste punkt)..... Etter 20 minutter(ca) med åpent vindu, var CPU temp. falt til +19 celcius, mens varmeste punktet i kabinettet var på +5 celcius.... Noen som tørr gjette hvor kaldt det var ute? MVH: PandoRa "den kjølige" Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 tipper på 0-5*C..... Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 10 minus! og du er 1.67 cm høy og liker leverpostei! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 10 minus! og du er 1.67 cm høy og liker leverpostei! RIKTIG!!!! (btw... er jo litt over 170 da... ) MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå