- mOtz^ - Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ja, noen som vet noe mer? Fikk nesten sjokk da jeg så bildet! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Rart... nintendo?! Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 den eskje fake Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 <-------- første spåillet i halo serien het vel marathon, (kill me if im wrong).... og den der så veldig fake ut Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Det der er et bilde av en nintendo-cartridge med et 8-bit pixelbilde av master chief som noen har laget. Altså, ikke ekte. På newground.com finner du flere små flash-filmer med 8-bits Halo innhold. Og Marathon har vel ikke noe med Halo-serien å gjøre, bortsett fra samme utvikler (Bungie) tror jeg. Edit: Sjekk rødfargen på Nintendo-logoen og den oransje fargen på Halo-tittelen :!: Endret 19. desember 2004 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva gjør den brødblinksen i høyre hjørne da?? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva gjør den brødblinksen i høyre hjørne da?? Det er logoen til siden bildet er hentet fra. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja det er definnitivt fake! Hvis jeg ikke husker feil så brukte bildene på gamle 8-bits spillene å være veldig bra laget (i motsettning til spillet, grafikkmessig selvsagt) Hadde vært dårlig reklame å teipe et så dårlig bilde utpå eska... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bildene utenpå slike spill var dritkule!, men selve spillene var crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå