Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fryktelig treig internett med Belkin HSM 802.11g

Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen!

Kjøpte meg en Belkin HSM 802.11g her om dagen. Jeg koblet det opp slik det skulle være, men etter noen dager med testing viser det seg at internetten detter ut hele tiden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre ettersom det ikke er no nytt firmware å få tak i. Det er heller ikke noen innstillinger som hjelper (har prøvd de fleste).

Maskinen min er koblet til routeren med kabel og internetten leverer Telenor (2mbit).

Setter pris på svar!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har den samme, bare at jeg kjøpte den på Elkjøp HER Kjempestor prisforskjell ! :cry: Fikk god rabatt på den jeg da, så det spiller ingen rolle :) men jeg opplever det samme som deg.

Mister forbindelselsen med nettverket stadig vekk. :mad: Blir helt sinnsykt forbanna noen ganger. Har plugga i kabel nå for jeg orket ikke mer. Har et USB-NIC og ikke PCI. Har prøvd forskjellige innstillinger og både Windows egen oppkobling og den som følger med programvaren. Problemet er det samme :thumbdown: NIC og Accesspoint/ruter står i samme rom. ca 4 meter fra hverandre.

- Tror nok jeg skal benytte meg av 30-dagers retur-retten her gitt....

Hvis ingen har noen forslag til forbedringer da. Hvis jeg skal bytte til ett annet merke. Hva kan anbefales ? Har sans for 3Com - hvordan er disse på trådløst ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...