_Nitro_ Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har fått flashet telefon å ailt sjer ut til å funke bra, ferutenom en ting. Displayet ser ut til å ha for få linjer, så er det en mulighet til å sette "Oppløsnings" litt ned??? Noen som vet koss æ gjør d? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Går det an å se ting på den? kan du bruke den? Du må kjøpe nytt display. (det kan bli vanskelig å skaffe) 3350 har høyere oppløsning enn 3330. trodde alt ble fucket hvis du gjorde det jeg! Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg får til å se Bildan på menyen og slikt. Trur jeg skal lete etter display til 3350 jeg. Å deksel. Hviss du skrur opp 3330 så er d enkelte som har ekstra kontakt ponkt for de extra tastene som er på 3350. Å disse har jeg . ;=) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 du blir nok nødt til å kjøpe display fra asia... Det er fullscreen-skjermbeskytter på 3350 sant? har du testet det? Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 jeg har ikke fått testet så voldsomt mye, ettersom at jeg ikke ser så my på displayet.. Det er bra forskyvd nedover.. ;( Må vell bestill mæ et display, dette skal testes ut.. :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei _Nitro_! Det blir på hammer.no soldt lcd-display til nokia 3310/3330.Men,det koster 398.Så kanskje nesten likegodt å kjøpe ny mobiltelefon? Eventuelt prøve å få tak i ein delemobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå