Master Casemod Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hei jeg lurte på hvordan jeg sletter admin accounten min på win xp pro? jeg har laget en anne som åsså er admin så hvordan sletter jeg en? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Dersom du mener kontoen "Administrator" kan denne ikke slettes. Control Panel -> Administrative tools -> Local security policy -> Local policies -> Security options Accounts: Administrator account status --- (Fikk ikke lov å endre denne) Accounts: Rename Administrator account --- Her kan du gi den et nytt navn Edit: H.klikk på my computer, velg manage. Gå til "local users and groups", "users". Slett alle de kontoene du ønsker. (Anbefaler likevel ikke å slette den innebygde administrator kontoen, om du får lov til det herfra...) Sp+ Endret 19. desember 2004 av solar_panel+ Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 funka ikke å slette men jeg deaktiverte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan bare slette en admin-acount hvis du har en annen admin-acount. Skulle tatt seg ut om du ikke hadde noen som helst rettigheter på ditt eget OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå