Janmandelid Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 En kamerat av meg har en pc som oppfører seg merkelig. Når windows har startet opp og man skal bare klikke på ei mappe, som f.eks Min Datamaskin så skjer det ingenting, den bare jobber og jobber, finner ingenting...lykten som liksom viser at den søker viser hele tida. Jeg startet den opp i sikker modus og installerte Ad-Aware og den fant en del dritt, men når jeg startet opp i vanlig måte så er det akkurat det samme. Noen som har en ide hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det kan sikkert være mye forskjellig som lager slike symptomer, men du kan jo begynne med å sjekke at disken ikke har mye dårlige sektorer. Du finner diagnoseverktøy for diverse diskfabrikat her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mulig at det hjelper å bruke "system-restore" for å gjenopprette windows til slik det var før problemene startet. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hmmm...kan vel ikke være noen fysisk feil på selve disken siden alt fungerer bra i sikker modus???? Merkelig....systemgjenoppretting fungerer ikke på denne maskinen heller..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå