Lucas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Jeg har lastet opp en hjemmeside som egentlig skal se slik ut: Her ser dere siden slik den skal se ut men når dere ser den her, så ser den langt fra slik ut. Min hjemmeside øddelagt av host ? hvordan kan jeg fixe dette ? evt. vet dere om noen bedre hoster som ikke gjør dette ? (gratis ?) kommenter gjerne siden Endret 19. desember 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skaff deg en ny host. Home.no eller start for disse legger jo på reklame i alle iframes. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Har egentlig en home.no konto, men mista passordet, og jeg ringer ikke ditt med en pris på 13kr for å få tak i ett passord, finnes det noen andre enn home.no ettersom at jeg synes de har veeeldig liten kapasitet ?!! edit* den hosten som øddelegger siden min, der får man 100MB ting har sine fordeler og ulemper Endret 19. desember 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ...og ulemper ja.. Den legger til en masse reklame øverst i kver ramme på sida di Lenke til kommentar
Coq Rouge Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Likte cookieane denne her hosten prøver å sette jeg: stealmytime="xxxxxxxxxx" stealmyaff="xxxx" stealmycontenttype="banner" Særlig den første var fin. De er da i det minste ærlige :-) Coq Rouge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo lage deg en konto hos start.no ? koster vel noen kroner og aktivere den (Gjøres med mobilen/sms) men er sikkert verdt det får også støtte for php da Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo lage deg en konto hos start.no ?koster vel noen kroner og aktivere den (Gjøres med mobilen/sms) men er sikkert verdt det får også støtte for php da finnes det mulighet til å oppgradere denne kontoen ? synes det blir knapt med 30MB Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du får jo kjøpt svært billige webhotell, snakk om 200 spenn i året o.l. Hadde jeg hatt nok plass for øyeblikket, så kunne du fått litt plass av meg, men kanke gi deg akkurat nå. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du får jo kjøpt svært billige webhotell, snakk om 200 spenn i året o.l. Hadde jeg hatt nok plass for øyeblikket, så kunne du fått litt plass av meg, men kanke gi deg akkurat nå. holder på med en start.no konto, etterhvert som at jeg kommer til å oppgradere siden vil jeg kjøpe meg ett webhotell Det er tanken som teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå