Xtra Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Har et problem, dvs. det går ikke ann å installere de 4 siste kritiske oppdateringene fra Windows Update. Det kommer bare en feilmelding Har også prøvd manuelt fra windows.com , men får da også en feilmelding... Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei, det er lite info og gå på, kan du si noe om hva feilmedlingen består av, hva den sier for noe, så kan det kansje være noen flere som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det kommer bare opp : Følgende oppdateringer ble ikke installert: så ramser den opp de fire nyeste updatesne fra windows update! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Prøvd å installere en og en? Kan vel laste ned oppdateringen, og installere lokalt (Windows Catalog). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hadde samme problem på faren min sin pc, aner ikke hva det skyldtes... Det funka når jeg formaterte, men det er jo siste utvei da. Du kan evt. be Microsoft om å sende deg oppdateringer på cd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Ja jeg har prøvd en og en... og jeg har prøvd å laste ned fra Windows download center.... merkelige greier dette windows tror dere det hjelper hvis jeg installerer SP2 på nytt?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå