BWW Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hei Får plutselig en feilmelding som sier at Win ikke kan starte ICS (Firewall/Internet Secutity). Får ikke entret Firewall innstillingene...? Noen som kjenner til denne? XP & SP2 Endret 19. desember 2004 av BWW Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei, sjekk tjenester under adm. vertøy, se om tjenesten windows Firewaii /internet connection share er startet, ev. høyreklikk denne og velg start automatiskt. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Takk for tipset Ole Johonny, men det var ikke den. Tror det kan være en av svchost.exe som ikke kjører. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om svchost.exe prosessene starter som de skal? Endret 20. desember 2004 av BWW Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei, er ikke sikker men hvis du tar start kjør, og cmd så du får opp dos vindu, og så kjører denne linjen her så mener jeg du får en oversikt over hva som tusler og går. %windir%\system32\cmd.exe /k c:\windows\system32\tasklist.exe /svc Lenke til kommentar
BWW Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Tjo hei mr. Den er jeg for så vidt kjent med. Kan også bare bruke tasklist /svc så kommer det samme opp.. Men du har kanskje sett min andre post her på samme dagen? Tor nå at det henger sammen. For en feilmeliding jeg får henviser noen ganger til at en av svchost prosessene ikke kjører ordentlig. Skal prøve meg litt fram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå