norpheus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tok meg en kjøretur her om dagen og plukka opp en psu og et gfx kort og slengte inn FC2 på gamlekassa (1,4ghz tbird abit kt7-a). Det jeg nå lurer på er åssen jeg skal bruke tv-ut (er et PCI TNT2 kort det er snakk om her). Har ikke lagt inn nvidia sine drivere, er dette nødvendig? (kan noen isåfall forklare åssen jeg gjør det?, står jeg ikke kan installere det pga jeg kjører på en X server). Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg tror nok du må bruke nvidia ine drivere da ja. Og feilmeldingen betyr nok bare at du må lukke X (det grafiske brukergrensesnittet) for å kunne intallere driveren. En "init 3" tror jeg skulle fikse det. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke lagt inn nvidia sine drivere, er dette nødvendig? (kan noen isåfall forklare åssen jeg gjør det?, står jeg ikke kan installere det pga jeg kjører på en X server). Takker for all hjelp! Nederst i denne tråden: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=346769 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå