kingkop Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Kjenner en som vil ha seg en ny PC som bare skal brukes til å surfe på nette med, laste ned litt mp3 osv. Altså, ikke en spille PC. Det han vil ha er DVD Brenner og mulighet til å bygge ut dersom han plutselig får spilledilla. Så jeg tipper han trenger: et miditower (dersom han vil bygge) NEC DVD brenner (eller en av et bra merke) Floppy (Av og til har man bruk for d Hovedkort med intergrert lyd, nettverkkort, bluetooth, usb bak og fremme CPU vifte (stille) Intel prosessor (en midt på treet prosessor) 512mb ram HDD (120gb) Skjermkort (billig) PC høyttalere (helt vanlige) trådløs tast og mus 17 eller 19 skjerm Det jeg er usikker på er hvilke hovedkort, prosessor, og skjermkort han bør kjøpe. Kan en få mekket sammen dette dersom man bestiller f.eks hos komplett eller ps data? Kan mekke det sammens selv, har bare ikke fulgt med utviklingen på en stund..og da faller man av lasset :!: Takker for hjelp! Endret 19. desember 2004 av tranceman Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hvor mye penger skal han bruke ? Endret 19. desember 2004 av SuSE Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hvor mye penger skal han bruke ? Hei. Det er ingen "grense" bortsett fra at den skal være rimelig, men jeg tipper rundt 6000-7000 Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Var det ingen som kunne hjelpe meg litt Det er hovedkort, prosessor, skjermkort jeg lurer mest på.... Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hovedkort kan du plukke etter pris stort sett. se på ram og prossessor type. hvis du skal ha billig prossessor så kan du gå for amd athlon xp. skjermkort er stort sett at du betaler for det du får. alt funker jo men hvor kjapt det er osv styres ganske rent av pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå