Rafael Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har fått ny maskin og det er noen småting som irriterer. F eks når jeg slo på maskina idag morges så kræsja den i oppstarten tin WinXP når den lille blå skiten går frem og tilbake. Blæh.. Jeg synes at man skal spare seg for slike problemer uansett om det er MS' eller min feil. Jeg har ihvertfall ikke merket dette noen andre steder enn i spill. Nesten så jeg legger inn RH eller Mandrake. Mvh Rafael Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Virkelig interessant post du... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Ja, jeg må si jeg ikke helt skjønte poenget. Microsoft hets?!? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Dersom du ikke klarer sette opp windows riktig engang og velge windows kompatibel hardware som er 100% stabil under os'et, hvordan skal du klare confige RH eller mandrake riktig:)? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 vedder 100 bols på at han vil spørre her om noen dager - "Fåkke til å installere RH!!! Hjelp!! " Lenke til kommentar
Viva Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 XP Professional har jo nesten alle driverene til hardware ferdig.. Se på hjemmesiden til de som har laget hardwaren om ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå