Gå til innhold

Det mest buggete spillet du noen sinne har spilt?

Anbefalte innlegg

Multiplayer betaen til Vice City... Folka glir bortover bakken.

Det er jeg helt enig i.. Det er sinnsykt mye tekstur feil.. Plutselig kommer det en fyr ved siden av motorsykkelen i fart som står på passasjersetet! masse tull

Enig, i tillegg er det noe galt med plasseringen til folk.

altså hvis du skyter på noen (og da mener jeg

at begge står stille of du sikter bra) bommer du fordi EGENTLIG står ikke fyren der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
The Simpsons Road Rage :thumbdown: Det er uendelig med "usynlige" vegger å krasje i, man setter seg fast i lufta. :mad: Og jeg er helt sikker på at det ikke er med vilje. Et typisk "blifortferdigsåvikangidetutogtjenepengerfort"-spill. Ikke et lurt kjøp!

Du må være den første som klager på et ellers så perfekt spill for Simpsonsentusiaster. De "usynlige veggene" du snakker om er rene teksturer som er til for at du ikke skal kunne jukse osv.

Multiplayer betaen til Vice City.

Masse tull med den ja, ga opp spillinga etter 5 minutter jeg. Håpløst!

Lenke til kommentar

Street Legal: Racing og Pirates of the Caribbean.

Pirates låste maskinen min stort sett hele tiden etter jeg kommer meg av den første øya. Ganske digg spill, men ikke siden det låser maskinen min.

SLR fungerte ypperlig bortsett fra at det hadde masse mystiske bugs. Mår man drev å skrudde på bilden i garagen kunne den "falle ned" og få skader hvis man skrudde at dekkene og demperene. Bilen ble raskere hvis man skrudde ut alle vinduene, dører, osv.. Men veldig artig å kunne skru og tune motoren da :yes:

Lenke til kommentar
The Simpsons Road Rage :thumbdown: Det er uendelig med "usynlige" vegger å krasje i, man setter seg fast i lufta. :mad: Og jeg er helt sikker på at det ikke er med vilje. Et typisk "blifortferdigsåvikangidetutogtjenepengerfort"-spill. Ikke et lurt kjøp!

Du må være den første som klager på et ellers så perfekt spill for Simpsonsentusiaster. De "usynlige veggene" du snakker om er rene teksturer som er til for at du ikke skal kunne jukse osv.

Jukse? Ta "Springfield dam"-banen som eksempel.. Hvis man skal opp til "builders shack" er det umulig å ikke sette seg fast i svingen etter oppoverbakken, selv når man ikke hopper. Jeg snakker av erfaring. :thumbdown: Men du har rett i at det er jo et ganske bra spill for de som liker simpsons.. Som meg, derfor kjøpte jeg det.

Lenke til kommentar
Pirates låste maskinen min stort sett hele tiden etter jeg kommer meg av den første øya. Ganske digg spill, men ikke siden det låser maskinen min.

Eh, var ikke dette et crack probem? :dontgetit:

Uansett, jeg har aldri hatt det problemet med PotC. Spiller det faktisk nå, funker som F!

Lenke til kommentar
[iC' date=02/01/2005 : 21:36]
Ingen som husker Sin? Sleit meg gjennom hele greia tross utallige bugs.

Husker Sin.

Husker ikke noe om bugs, bare at det var en FET spill opplevelse.

Det var definitivt et fett spill. Men det var også skikkelig buggete. Kan jo ha hatt noe med å gjøre at jeg spillte en piratkopi. :innocent:

Lenke til kommentar
[iC,02/01/2005 : 21:36]

Husker Sin.

Det var definitivt et fett spill. Men det var også skikkelig buggete. Kan jo ha hatt noe med å gjøre at jeg spillte en piratkopi. :innocent:

Kremt, det gjorde jeg også... :p

Kan ikke huske noen bugs, jeg.

Hvilke bugs da? Datt spillet ut? Grafiske bugs? Lyd-bugs? Annet?

Lenke til kommentar
[iC' date=02/01/2005 : 21:45]
[iC,02/01/2005 : 21:36]

Husker Sin.

Kremt, det gjorde jeg også... :p

Kan ikke huske noen bugs, jeg.

Hvilke bugs da? Datt spillet ut? Grafiske bugs? Lyd-bugs? Annet?

Det har jeg også prøvd å komme på. Det begynner tross alt å bli en stund siden. Jeg husker bare at jeg sleit en god del med bugs et stykke uti. Spesielt rundt de undervannsnivåene. Men hva de gikk i mer konkret, det husker jeg ikke lenger. :no:

Lenke til kommentar

starwars galaxies, de sliter VELDIG med å holde NPC ute av trær og hus.

man kan også gjerne kjøre gjennom hus, hvis man har litt høy ping.

i JTL hender det at det er umulig å treffe skip

når man nesten har drept ett dyr så går det litt bort fra deg, og plutselig forsvinner ca 100m bortover

store og call er fortsatt en stor bugg, slik som det har vært siden første mountable creature kom

NPC står gjerne å gjemmer seg oppi en buske eller inni ett hus

plutselig er man AFK, i går var jeg AFK når jeg ikke beveget musa, veldig irreterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...