Gå til innhold

Det mest buggete spillet du noen sinne har spilt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driv3er er soleklar, Ellers så vil jeg si Devastation, ett spill som hadde mye potensiale, men de utalleige bugsa drepte spillet, feks sittende fast i vegger, fiender som ikke enser deg, feil i scripta hendelser osv. Vil også ta med daggerfall ;)

*edit: skriveleif*

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Braveheart - da det ble utgitt var Eidos på høyden i å presse ut spill lenge før de var ferdig, for så å fullstendig gi faen i hva som skjer med det. "Hey! Vi slenger et bilde av Mel Gibson på forsiden, og ler rått av alle idiotene som kjøper det".

*mumle*

Hadde utrolig potensiale det spillet der...

Lenke til kommentar
Tror jeg må si Daggerfall, selv om det var et glimrende spill så var det noen ganger en tolmodighetsprøve. Noe av det morsomme var den store variasjonen av bugs man kunne få som varierte fra maskin til maskin.

Ellers så var Anarchy Online rimelig buggy ved release...

Støttes. Daggerfall er/var favorittspill #1. Men bugs var det aaaaaltfor mange av.. noen patcher fikset mange.. men man datt ut av 'verdenen' uten sjanse å komme tilbake :D

Lenke til kommentar

Mange værre spill som er nevnt ovenfor, men må legge til at Battlefield Vietnam hadde SINNSYKT mange bugs med en gang det ble sluppet ut uten patches. Man satt til stadighet fast i usynlige vegger og i de værste tilfellene var det hele bygninger som var usynlige, dette var spesielt irriterende hvis man satt i en transport bil og ville kjappe seg over til frontlinja noe som førte til at man måtte holde seg til veiene/stiene. :no:

(Har ikke testa ut spillet nå som mange nye oppdateringer er sluppet ut..)

Lenke til kommentar

Skal nok være noen spill jeg ikke husker, men det første jeg recaller er Wargasm. Et tanks-spill der du kunne være en mann, en tanks eller et helikopter. Som sagt var det et tanks-spill. Du verden så det søkkte. Det var TIDLIG i min spill-karriere.

JA, også; G-Nome.

OMG! Det spillet... *ikke finne ord*

Lenke til kommentar

Det mest buggete jeg har spilt må være Global Operations, i utgangspunktet en god ide, veldig CS inspirert multiplayer spill. Ga opp å spille det, slev patchene var håpløse sure penger det ja :nei:

Spiller Vampire: Bloodlines for tiden, det er også veldig buggete men allikevel et av de bedre jeg har spilt. Først og fremst på grunn av stemningen og humoren. Håper dette fikses med en patch, da kommer jeg til å kjøre igjennom det en gang til men denne gang som Nosferato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...