Hr. Jenssen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Ja, hva ER egentlig det mest buggete spillet som er blitt utgitt noen sinne?! Bare kom med din egen mening, men husk å ta med eksempler for ditt valgt!!! Gjerne vis med screenshots! Det mest buggete spillet jeg noen gang har spilt må vel være Counter-Strike.. Selv om at det bare er en mod, må jeg få lov til å nevne det! Makan til mange bugs i det spillet! Cheats, cheats, cheats, og atter cheats! Og hva klarer Valve å gjøre med det? Svar: 0, niks BTW: Tror dette kan bli en artig liten tråd! Endret 19. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Cheats har ikke noe med bugs å gjøre... Det mest buggete som jeg kan huske nå må være Enter The Matrix. Spesielt kjøresekvensene, en lidelse! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Soldner - Secret Wars demoen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Driv3r.. Ingen over, ingen ved siden .. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 [ualvorlig] [/ualvorlig] Farcry multiplayer er noe innigranskauen buggete Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Driv3r.. Ingen over, ingen ved siden .. I'll second that! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Street legal racing.... Hele spillet er en stor BUG. Umulig og spille Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det mest buggete som jeg kan huske nå må være Enter The Matrix. Spesielt kjøresekvensene, en lidelse! Helt enig. Den topper lista mi. Legolas Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Street legal racing.... Hele spillet er en stor BUG. Umulig og spille Helt enig. Street Legal og oppføgeren SL: Racing Redline er helt sinnsykt bugfylt. Uansett hva du gjør har du gjennomsnittlig fps på 5, og i tillegg er det massevis av andre bugs. Det finnes heldigvis noen patcher som retter på noe av dette, men disse har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Frontier: First Encounters Ironisk nok, kanskje også ett av tidenes absolutt beste spill. *Vente på at David Braben skal bli ferdig med firer'n* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) For min del er det faktisk Half-Life 2. Jeg mister all lyden ganske ofte etter Loading-pauser og lasting av quicksaves. Det er ekstremt plagsomt fordi jeg bare må restarte spillet, og PC'n blir merkbart tregere etter å ha quitta det. Aner ikke om det er et spillproblem eller lydkort-problem. Tviler på det siste. Endret 20. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Multiplayer betaen til Vice City... Folka glir bortover bakken. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Street legal racing.... Hele spillet er en stor BUG. Umulig og spille Totalt enig! Eg trur neppe at eg nokon gong kjem til å spille eit spill som har fleire bugs enn Street Legal.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Battlefield 1942 rett etter det ble sluppet mao. ingen patcher.... Oj oj oj... det var a bugs life det... (merkelig at ingen har nevt det) Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tror jeg må si Daggerfall, selv om det var et glimrende spill så var det noen ganger en tolmodighetsprøve. Noe av det morsomme var den store variasjonen av bugs man kunne få som varierte fra maskin til maskin. Ellers så var Anarchy Online rimelig buggy ved release... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Söldner, uten tvil!!! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Morrowind.. utallige bugs Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Driv3r.. Ingen over, ingen ved siden .. Word Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Multiplayer betaen til Vice City... Folka glir bortover bakken. Hehe.. kanskje fordi det ikke er en offisiell MP addon. Veldig vanskelig å lage en MP når du ikke har kildekoden/nettverkskoden Tror det blir bedre når de blir ferdig med Blue som skal bli mye bedre. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Street legal racing.... Hele spillet er en stor BUG. Umulig og spille Ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå