Kai-Rune Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har litt problemer med kortene mine, jeg prøver å isolere Skjerm og lydkort så godt som mulig på grunn av forstyrrelser i signalene hvis de ligger på samme iRQ. Er det greit som det ser ut her eller passer det kanskje ikke å ha RADEON 7000 / RADEON VE OG HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller på samme IRQ ... (10)??? [iRQs] Resource Device Status IRQ 9 Microsoft ACPI-Compliant System IRQ 10 RADEON 7000 / RADEON VE IRQ 10 HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller IRQ 14 Primary IDE Channel IRQ 15 Secondary IDE Channel IRQ 5 VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controlle IRQ 5 VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controller OK IRQ 5 Creative SB Live! Value (WDM) IRQ 5 Texas Instruments OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller OK IRQ 11 SMC EZ Card 10/100 PCI (SMC1211 Series) IRQ 0 System timer IRQ 8 System CMOS/real time clock IRQ 13 Numeric data processor IRQ 6 Standard floppy disk controller IRQ 4 Communications Port (COM1) IRQ 3 Communications Port (COM2) IRQ 12 PS/2 Compatible Mouse IRQ 1 Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå