jonfilm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg setter inn en CD, og skal installere ett program, da kommer følgende melding opp: Alvorlig This is not a qualified machine Hva i h.... er det for noe tull?? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kanskje fortelle hva du prøver å installere? Lenke til kommentar
jonfilm Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg prøver og installere WinDVD creator, meldingen kommer opp når jeg setter i CD'en... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er en typisk feilmelding når man prøver å installerer programvare som er beregnet for å bli solgt som en pakke med hardware eller som oppgradering. Det betyr at programvaren ikke finner hardwaren eller programvaren som skal oppgraderes. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det kan også være at, slike Cder kommer med nye maskiner feks. fra Dell, prøver du å installere den på en Compaq eller annet merke får du denne meldingen selv om du har DVD spiller. Lenke til kommentar
jonfilm Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Mulig dere er inne på noe, den fulgte nok med den siste dell pc'en jeg kjøpte, eller så må den ha fulgt med den siste brenneren. men jeg prøver jo og installere på samme maskin. mener du at den trenger et annet program for å installere det som står på cd'en?? skjønner ikke en dritt jeg!!! får heller skaffe piratkopier, det funker i alle fall... Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis den fulgte med Dell pcn din og og du har samme CD drive som fulgte med pcn skal dette gå uten problemer, har du gjordt endringer i maskinvare eller OS? Dette kan også gi konsekvenser. Har du andre brennerprogram installert? det kan konflikter. Det samme gjelder virusbeskyttelse. Har selv installert WinDvd som fulgte med ny Dell pc, på eldre Dellmaskiner som har fått DVD spiller levert av dell. Dette er kun visnigsprogram og drivere for dvd spiller. Du kan jo også gå til dell på web http://support.euro.dell.com/no/no/home.asp Har god erfaring med Dellmaskiner og det har vært lite problemer med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå