Gå til innhold

Kjøpe siemens sf65?

Kornelius

Anbefalte innlegg

Jeg harlenge hatt lyst på ny telefon. Særlig en kamskjelltelefon! Nå har sf65 dukket opp! Den er stilig og har bra kamera! Det er svakheter ved den, men er den allikevel verdt å kjøpe?

Jeg syntes størrelsen er viktig og denne er liten. Så bør jeg satse på denne, eller finnes det endre telefoner som er aktuelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på denne, men er det noen som har s65 som kan kommentere skjermkvaliteten. Hvordan er den egentlig?

Den har hvertfall en oppløsning på 128x160, mer vet jeg ikke. Den burde ha samme kvalitet på skjermen eller bedre enn de nyeste telefonene til Siemens, bare litt lavere oppløsning.

Har den kommet til Norge allerede? Trodde den ikke skulle komme ut før i januar, jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på denne, men er det noen som har s65 som kan kommentere skjermkvaliteten. Hvordan er den egentlig?

S65 sin skjerm er dårlig, SF65 er verre

Hvorfor mener du at den er dårlig, fordi Sony Ericsson K700i har bedre skjerm, ikke for å være frekk, men du har jo ikke prøvd telefonen en gang, hvordan kan du da si at skjermen er dårligere?(snakker om SF65)

Er SF65 sin skjerm dårlig fordi oppløsningen er på 128 x 160, hva med Sony ericsson T610, T630 og k500i sine da? er de så mye bedre? åja de er jo bedre fordi de er Sony Ericsson, eller hva?

"Man skal ikke skue hunden på håret" er det noe som heter, det er det du gjør akkurat nå!

Tenk om skjermen til SF65 er bedre enn K500i og K700i sine skjermer, selv om det er liten sansynlighet for at den er det i forhold til den siste. Hva ville du sagt da?

"Jeg synes ikke det jeg", kanskje?

Sorry at jeg er litt opphisset...

Lenke til kommentar

S65 sin skjerm er dårlig, SF65 er verre

Hvorfor mener du at den er dårlig, fordi Sony Ericsson K700i har bedre skjerm, ikke for å være frekk, men du har jo ikke prøvd telefonen en gang, hvordan kan du da si at skjermen er dårligere?(snakker om SF65)

Er SF65 sin skjerm dårlig fordi oppløsningen er på 128 x 160, hva med Sony ericsson T610, T630 og k500i sine da? er de så mye bedre? åja de er jo bedre fordi de er Sony Ericsson, eller hva?

"Man skal ikke skue hunden på håret" er det noe som heter, det er det du gjør akkurat nå!

Tenk om skjermen til SF65 er bedre enn K500i og K700i sine skjermer, selv om det er liten sansynlighet for at den er det i forhold til den siste. Hva ville du sagt da?

"Jeg synes ikke det jeg", kanskje?

Sorry at jeg er litt opphisset...

Helt enig med deg der Rexton!

Dragon forsvarer ogskryter avSE selv om telefonene er bra eller ikke.

Jeg er ening at det leit at oppløsningen er lav. Hadde oppløsningen vært bedre og minnet litt større hadde jeg uten tvil valgt denne telefonen. Det kan jo hende jeg gjør det allikevel, men er usikker. Designet er jo nydelig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...