StrongBad_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har en seagate på 200g, har en mistanke om at den er litt på trynet! Jeg har lastet ned en iso fil som jeg har mountet i d-tools, men jeg kommer ikke noe lenger.. Hva skal jeg gjøre? mvh StrongBad_ Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, å lese brukerveiledningen som Seagate har laget er ikke dumt...der står masse rart. Blant annet at iso`en skal brennes på cd og at det skal bootes fra denne. Seatools er vel et dos-program. Anbefaler å ta den grundige testen, men sett den gjerne på før du tar kvelden. Den tar nemlig litt tid. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Sea tools kan kjøres direkte via nettet.... drit i iso filen din.... Edit: Sikker ikke alle funksjoner..... Endret 19. desember 2004 av Okay Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 hvor på nettet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 http://www.seagate.com/support/seatools/ Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det skal sies at den nettversjonen på langt nær er så grundig som DOS-versjonen, så jeg ville tatt Muffinmans anbefaling og kjørt den enten fra en bootbar CD eller diskett/USB-stick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå