Gå til innhold

Demo hovedkotrt @ komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr da at du kun får det fysiske kortet, ikke noe annet.

Hverken kabler, brackets (til f.eks USB1.1/2.0/FireWire osv), manualer eller den der IO-bracketen du setter bak på kabbiset ditt som alle portene skal ut av... Så sånn sett er du avhengig av å ha ett IO-shield som enten passer eller som du kan lage.

Lenke til kommentar

dette kan seff variere. jeg har hørt om flere som har fått med seg alt av extra greier som ofte følger med. De skriver det der slik at du ikke skal forvente deg å få med noe som helst, fordi det hender at det ikke følger med noe...

det jeg prøver å si er at Hvis du er heldig får du med noe av det som vanligvis følger

Lenke til kommentar
takker :woot: hvor fant du det fra?

Rart demo er dyrere enn demo1 da...

se bilde

Erfaring ... har kjøpt en del Demo/Demo1 hovedkort fra Komplett.no og det hittil har det stemt. Eneste måten å bli sikker, er selvfølgelig en uttalelse fra Komplett.no her... <rope på Komplett.no>

hmm ... at Demo er billigere enn Demo1 har jeg ingen forklaring på.... ikke annet enn at man har glemt å oppdatere prisen på "Demo" hovedkortet... eller at den som la ut "Demo" var litt grådig i prissettingen, men glemte at "Demo1" allerede lå ute til lavere pris.

Lenke til kommentar

God kveld!

En liten prisfeil her ja, skyldes nok at vi kun har justert pris på den ene varen og ikke begge :blush:. Demo skal selvfølgelig være rimeligere enn Demo1. Fikset prisen nå, er oppdatert på web i løpet av en halvtime/times tid.

PS: Ser dere lignende feil så er det bare å si i fra (Bare å sende PMs) så fikser vi så raskt vi leser meldingene :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...