Passasjer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) RazEr med E. Ifølge gamer.no knuser Diamonback alt testeren (Cairn?) noensinne har prøvd. Den får 10/10 hos gamer.no og 6/6 hos hw.no. EDIT: Jeg tenkte jeg skulle slenge med et selv-laget dikt: Stav Razer med "o" , drikk vann av en do. Stac Razer med "e", ha det gøy og le. Sånn, da husker vi alle at Razer staves med "e". Endret 20. desember 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Eneste minuset må være frem/tilbake knappene du har på mx510 da... Hadde jeg virkelig savna om jeg gikk over til rezer EDIT: Takk! NÅ kommer jeg ikke til å glemme stavemåten... Endret 20. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 krister461: ja, det ER morsomt å kommentere så idiotiske skrivefeil som det der, blir irritert av at folk bruker "Hvem" i hytt og pine". Dersom du er så opptatt av skrivefeil: "Hytt og pine" er en blanding av to uttrykk (kontaminasjon). Det heter "hytt og vær" i denne sammenhengen. Så du har skrivefeil selv Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 krister461: ja, det ER morsomt å kommentere så idiotiske skrivefeil som det der, blir irritert av at folk bruker "Hvem" i hytt og pine". Dersom du er så opptatt av skrivefeil: "Hytt og pine" er en blanding av to uttrykk (kontaminasjon). Det heter "hytt og vær" i denne sammenhengen. Så du har skrivefeil selv Nei? Hytt og pine og hytt og vær er det samme. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eneste minuset må være frem/tilbake knappene du har på mx510 da... Hadde jeg virkelig savna om jeg gikk over til rezer EDIT: Takk! NÅ kommer jeg ikke til å glemme stavemåten... Så må du huske på at du får 2 ekstra sideknapper på razeren da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå