c2h5oh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har fått ett tilbud om å kjøpe en laptop. Har valget mellom to forskjellige laptoper, samme pris, der eneste forskjellen er prosessoren. Prosessor: Intel Pentium M 1,8 Centrino Prosessor: AMD Athlon 64 3700+ Hvilke av de to er best?? Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Uten tvil ville gått for Intel når det gjelder bærbare. De er overlegen når det gjelder strømstyring. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er du ute etter ytelse er Athlon64 3700+ klart best. Om du vil ha lang batterilevetid er Intel Pentium M 1,8GHz det klare valget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvis det er a64 lv (eller noe sånt) så ville jeg gått for den, men hvis det er vanlig (lv er low voltage, blir ikke så varm) ville jeg gått for p-m 1.8 ghz. Herr Brun Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kommer ann på hva du skal bruke pc'en til? Skal du spille og ikke skal bruke batteriet så mye, velger du AMD A64 3700. Skal du bruke pc'en til internet/skole/osv velger du M 1.8 Centrino, faktisk en meget raske prosessor. Men hvordan den er å spille på aner eg ikke. Men det kan du nok finne ut av om du vil. PS: Har selv AMD A64 3000+/1024KB cache. Liker du støy, velg AMD. For min støyer en del på 100% loade? Men eg treger ikke på at eg kjøpte den, rask som bare det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kommer ann på hva du skal bruke pc'en til? Skal du spille og ikke skal bruke batteriet så mye, velger du AMD A64 3700. Skal du bruke pc'en til internet/skole/osv velger du M 1.8 Centrino, faktisk en meget raske prosessor. Men hvordan den er å spille på aner eg ikke. Men det kan du nok finne ut av om du vil. En Intel Pentium M 1,8GHz yter ca. likt med AMD Athlon64 3000+ (+/-, avhenger veldig av hvilken type applikasjon det gjelder). Lenke til kommentar
c2h5oh Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Kommer ann på hva du skal bruke pc'en til? Skal du spille og ikke skal bruke batteriet så mye, velger du AMD A64 3700. Skal du bruke pc'en til internet/skole/osv velger du M 1.8 Centrino, faktisk en meget raske prosessor. Men hvordan den er å spille på aner eg ikke. Men det kan du nok finne ut av om du vil. En Intel Pentium M 1,8GHz yter ca. likt med AMD Athlon64 3000+ (+/-, avhenger veldig av hvilken type applikasjon det gjelder). Kommer til å bruke den til filmer o.l. Det som er viktig er vel egentli hvem av de som spiser minst strøm Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kommer ann på hva du skal bruke pc'en til? Skal du spille og ikke skal bruke batteriet så mye, velger du AMD A64 3700. Skal du bruke pc'en til internet/skole/osv velger du M 1.8 Centrino, faktisk en meget raske prosessor. Men hvordan den er å spille på aner eg ikke. Men det kan du nok finne ut av om du vil. En Intel Pentium M 1,8GHz yter ca. likt med AMD Athlon64 3000+ (+/-, avhenger veldig av hvilken type applikasjon det gjelder). Kommer til å bruke den til filmer o.l. Det som er viktig er vel egentli hvem av de som spiser minst strøm Da ville jeg valgt Centrino\Pentium M ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå