Zinet1987 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har et heller merkelig og ekstremt irriterende problem. FØR eg skrur på PCen min lyser lampa på skjermen grønt, men når eg starter opp PCen går lampa over til gult og det kommer samme lyden fra skjermen som når PCen går i ventemodus. Dermed får eg ikkje bilde på skjermen. Skjermkortet mitt er et PowerColor Radeon 9800 pro (128mb) og eg har prøvd å skifte skjermkort til mitt gamle (GeFore 4800 eller noke sånt) uten resultat. Trenger desperat hjelp så fort som mulig ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvis det ikke er noe forsjell når du bytter kort, er det skjermen el agp porten som er fucka Lenke til kommentar
Zinet1987 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 har prøvd 3 forskjellige skjermer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 men det samme skjer med begge 3d korta. prøv kortet i et annet hovedkort. går det bra med det, er det agp porten på hk'et ditt som er fucka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå