Gå til innhold

Min første CSS side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok da ser jeg et par feil jeg kan ordne, men de linkene skal være sånn, så de er nok ikke direkte feil ville jeg da tro.

Nei, de skal nok ikke det, les quoten under...

Ampersands (&'s) in URLs

Another common error occurs when including a URL which contains an ampersand ("&"):

<!-- This is invalid! --> <a href="foo.cgi?chapter=1&section=2">...</a>

This example generates an error for "unknown entity section" because the "&" is assumed to begin an entity. In many cases, browsers will recover safely from the error, but the example used here will cause the link to fail in Netscape 3.x (but not other versions of Netscape) since it will assume that the author intended to write §ion, which is equivalent to §ion.

To avoid problems with both validators and browsers, always use & in place of & when writing URLs in HTML:

<a href="foo.cgi?chapter=1&section=2">...</a>

Note that replacing & with & is only done when writing the URL in HTML, where "&" is a special character (along with "<" and ">"). When writing the same URL in a plain text email message or in the location bar of your browser, you would use "&" and not "&". With HTML, the browser translates "&" to "&" so the Web server would only see "&" and not "&" in the query string of the request.

Lenke til kommentar

At det er din første CSS-side er ingen unnskyldning for noe,

men kan virkelig ikke si det er så mye å utsette på her. :)

Jeg synes fargene er veldig behagelige. Rolige, kalde og kule.

Hvis jeg skal utsette på noe, må det være det enorme tomrommet

i headeren. Det ble litt for mye. Det er også veldig mye tomrom i innholdet.

Tja, jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si. En helt ok side.

Ser fram til flere "CSS-sider" fra deg i nærmeste framtid. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Det dere sa jeg burde gjøre noe med skal jeg prøve å starte med idag. Litt mye stress med skolen, men imorra er siste skoledag og da rekker jeg en del tenker jeg.

Menyen kan jeg kanskje legge noen ikoner til eller noe sånt?

Lenke til kommentar
syns det ser ut som dette kan bli ganske pent! men prøv å endre litt på linkene. De ble litt i kjedeligste laget for min del! hvis du ikke har så mye erfaring med CSS, kan du jo bruke listorama, til å lage kule menyer, hvis du bruker dreamviewer!

Må bare si at jeg ikke liker at folk kommer med slike forslag..

"Selvlagd er vellagd" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...