uranus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei folkens! Lenge sida jeg har vært her nå. Jeg har nå endelig prøvd meg på CSS, og her er resultatet: Carl Christian Online Hva syntes dere? Husk! Min første side i CSS Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den ser veldig bra ut synes jeg men hver gang jeg går inn på en ny side stiger den besøks countern din så den gir ikke akkurat en riktig telling av besøkende på siden. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Oki, hmm.. skal prøve å gjøre noe med det, men ellers bra? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Likte siden jeg, men minnet meg litt om et theme fra Dreamweaver! Men ta en titt på HTML'en og CSS'en. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Ok da ser jeg et par feil jeg kan ordne, men de linkene skal være sånn, så de er nok ikke direkte feil ville jeg da tro. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok da ser jeg et par feil jeg kan ordne, men de linkene skal være sånn, så de er nok ikke direkte feil ville jeg da tro. Nei, de skal nok ikke det, les quoten under... Ampersands (&'s) in URLsAnother common error occurs when including a URL which contains an ampersand ("&"): <!-- This is invalid! --> <a href="foo.cgi?chapter=1§ion=2">...</a> This example generates an error for "unknown entity section" because the "&" is assumed to begin an entity. In many cases, browsers will recover safely from the error, but the example used here will cause the link to fail in Netscape 3.x (but not other versions of Netscape) since it will assume that the author intended to write §ion, which is equivalent to §ion. To avoid problems with both validators and browsers, always use & in place of & when writing URLs in HTML: <a href="foo.cgi?chapter=1§ion=2">...</a> Note that replacing & with & is only done when writing the URL in HTML, where "&" is a special character (along with "<" and ">"). When writing the same URL in a plain text email message or in the location bar of your browser, you would use "&" and not "&". With HTML, the browser translates "&" to "&" so the Web server would only see "&" and not "&" in the query string of the request. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Men hvordan kan jeg forandre på den uten å ødelegge linken? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 _les_ det som står der nøye.... bruk "&" Forøvrig kan du bruke TIdy til å fikse resten av koden din Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men hvordan kan jeg forandre på den uten å ødelegge linken? Du kan bruke TinyURL Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men hvordan kan jeg forandre på den uten å ødelegge linken? Du kan bruke TinyURL eller ikke... trolig det dummeste forslaget jeg har sett.. Sorry for flaminga, men det kan da ikke være ment som et seriøst forslag :S Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 At det er din første CSS-side er ingen unnskyldning for noe, men kan virkelig ikke si det er så mye å utsette på her. Jeg synes fargene er veldig behagelige. Rolige, kalde og kule. Hvis jeg skal utsette på noe, må det være det enorme tomrommet i headeren. Det ble litt for mye. Det er også veldig mye tomrom i innholdet. Tja, jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si. En helt ok side. Ser fram til flere "CSS-sider" fra deg i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 syns det ser ut som dette kan bli ganske pent! men prøv å endre litt på linkene. De ble litt i kjedeligste laget for min del! hvis du ikke har så mye erfaring med CSS, kan du jo bruke listorama, til å lage kule menyer, hvis du bruker dreamviewer! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg må bare si at du har overgått deg selv med dine skriveferdigheter (Engelsk). Designet var enkelt og greit, men de linkene ville jeg gjort noe med. (ikke kodene men font-size, color osv...) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 den var utrolig bred, men sånt skjer med 95% width og stor oppløsning, noe annet jeg la merke til var at border'n ikke strakk helt ned, veit ikke om det også er med vilje men... pen side da! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Det dere sa jeg burde gjøre noe med skal jeg prøve å starte med idag. Litt mye stress med skolen, men imorra er siste skoledag og da rekker jeg en del tenker jeg. Menyen kan jeg kanskje legge noen ikoner til eller noe sånt? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 :!: veldig bra Kristian Valen parody du har på sida. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 syns det ser ut som dette kan bli ganske pent! men prøv å endre litt på linkene. De ble litt i kjedeligste laget for min del! hvis du ikke har så mye erfaring med CSS, kan du jo bruke listorama, til å lage kule menyer, hvis du bruker dreamviewer! Må bare si at jeg ikke liker at folk kommer med slike forslag.. "Selvlagd er vellagd" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå