fagraas Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei. Jeg skal invistere i ny pc, og sitter med et tilbut på en brukt maskin. Hva tror dere om dette: Asus P4C800-E Deluxe nVIDIA GeForce 6800 LE Western Digital Raptor 36,7GB 10000 RPM, Serial-ATA/150) Western Digital Caviar SE 200 GB NEC DVD_RW ND-2500A Creative Audigy Platinum Sound Card 1024 Mb(DDR SDRAM)Dual Ram Intel Pentium 4 3.0 GHz 800 FSB(Northwood) Antec TruePower 550W Chieftec Dragon AX-01(blå Maxitower) Zalman viftestyring, 6 kanaler Med komplett vannkjøling på både cpu,chipsett,skjermkort(av typen polarflo maskin er meget stille Kan og leveres med tastatur og mus,og høytallere og sub alt fra logitech Det kreves 7500,- kr. Kan diskuteres. Er dette noe som jeg burde satse på? Hvordan er det skjermkortet? Håper på respons. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Det er ikke noe vits med raptor hvis du kjøper 36gb versionen. Den er ikke noe særlig raskere enn større disker til bedre pris! EDIT: Leste ikke ordentlig. Men det ser ut som et bra kjøp... Endret 19. desember 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er ikke noe vits med raptor hvis du kjøper 36gb versionen. Den er ikke noe særlig raskere enn større disker til bedre pris! Det er jo brukt han skal kjøpe... Lenke til kommentar
fagraas Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hei igjen. takker for svar. Så jeg burde slå till da. Grafikk kortet som følger er det et kort å anbefale? Får med Tastatur, mus, høytalere, Win XP (ukjen versjon foreløpig). Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 7500kr du gir for den ? Lenke til kommentar
gregerlars Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ser ut som et veldig bra kjøp, jeg ville slått til hvis jeg var deg Lenke til kommentar
fagraas Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 ja tror jeg slår til, Maskina er ikke fult 1 år gammel, win xp er pro orginalutgaven. Så da er det vel bare 1 ting å gjøre Takker for responsen fra alle sammen, hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå