Zeorsd Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Jeg skal lage et HTML (?) skjema, som skal bli seende ut omtrent slik: 1Spørsmål svar 1 svar 2 2spørsmål svar 1 svar 2 3spørsmål svar 1 svar2 Jeg hadde tenkt meg å avkryssningsbokser, og automatisk sammling av svar på en eller annen måte. Noen som vet om en side på nettet som kan forklare meg dette/gi meg et slikt skript? eller er det noen som har et? Jeg er ikke særlig mye kunnskap om HTML, men kan en del av basisen... Endret 19. desember 2004 av theWWW Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 PHP funker vel til dette..? Gi boksene verdier, så send svaret som mail ellerno til de som skal ha det. www.hotscripts.com Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 PHP funker vel til dette..? Gi boksene verdier, så send svaret som mail ellerno til de som skal ha det. www.hotscripts.com Er det bare meg, eller er det umulig¨å komme inn på denne siden? Får bare opp en "linje" på toppen....? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det gjaldt nok flere, ja.. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 http://www.sephiroth.it/file_detail.php?id=51 Hmm leter litt rundt og fant denne Hva slags program trenger jeg for å redigere denne tingen? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er det flash? Da kan du vel bruke Flash som følger med i Macromedia pakka ville jeg tro. Eller kanskje Swish kunne funket også? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 VEL. uansett, jeg trenger ikke noe avansert, bare det helt ekleste. Er det ikke Mulig å bruke HTML? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nope, det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå