pologutt Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som veit om det er samme pris på Elkjøp sin nettside, som det er i butikken, så lenge det ikke såtr "gjelder kun ved internett-bestilling"? Ser de har 6230 til 2950 på nettet, mens i butikken koster den 3500. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vet ingenting om det, men nettbutikken har iværtfall mange tilbud som ikke finnes i butikken Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da får du den til 2950 i butikken når du påpeker det... ...har ihvertfall vært slik med meg! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Var akkurat på elkjøp for å kjøpe 6630 nå, og du får IKKE samme pris som på nettet. Først fikk jeg ikke "godkjent" prisgarantien pga at jeg hadde med utskrift fra en nettbutikk, og etterpå skulle de ha nesten 1000 kr mer for den i butikken enn hva nettsiden sa. Ble ganske irritert, kunne godt stått på nettsiden at prisen ikke gjelder i butikken, samt informert hva den koster i butikken.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 en kamerat kjøpte en tv på elkjøp som kosta 4000 i butikken men påpekte at den kosta 3000 på nettbutikken så da fikk vi den til den prisen. Skulle da bare mangle.. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg synes også det bare skulle mangle, men det hjalp meg lite når jeg stod der i butikken. Man kan vel ikke akkurat skryte av profesjonaliteten til de som jobber der. Tror det kommer helt an på hvem man møter... Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Elkjøp har ikke lengre prisgaranti mot sin egen nett side. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Elkjøp er noen svin. Ikke er de så billig heller. Hva er poenget når det står på nettet at "prisen kun gjelder ved kjøp på Internett", da må det jo stå på alle produktene da. Blir jo ganske teit og uproffesjonelt! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Elkjøp.no og elkjøp er 2 forskjelige butikker nå. Skulle kjøpe meg printer, HP 7660 til 795 kr som det sto på nettet. Nå var den steget til 1600 Kr. Virker lite seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå