Gå til innhold

WD funker ikke etter formatering.


Anbefalte innlegg

Hallo folkens det er nå tredje gangen jeg har problemer med min WD.......

Det har seg sånn at når jeg formaterte og installerte windows på nytt så var det ikke mulig å få den til å virke...... Sjekket med Partition Magic men den eneste muligheten jeg hadde var å slette partisjonen, alle andre muligheter var grå.

Og forresten har det noe å si at systemdisken og den som jeg ikke har fått kontakt med begge står som basic disk?

 

Noen forslag?

 

M.v.h

Sin Hazzard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo folkens det er nå tredje gangen jeg har problemer med min WD.......

Det har seg sånn at når jeg formaterte og installerte windows på nytt så var det ikke mulig å få den til å virke...... Sjekket med Partition Magic men den eneste muligheten jeg hadde var å slette partisjonen, alle andre muligheter var grå.

Og forresten har det noe å si at systemdisken og den som jeg ikke har fått kontakt med begge står som basic disk?

 

Noen forslag?

 

M.v.h

Sin Hazzard

noe sånt skjedde med disken min i går ogsåvis du bare har en disk så ta ut jumpern og så start opp. da funket det for meg, så koblet jeg på de andre diskene etter første oppstart og satte jumperen på plass, nå funker alt som det skal

Lenke til kommentar

Har ikke brukt det på noen av diskene, skulle bare sjekke om alt untatt å slette partitsjonen var utilgjengelig å trykke på, og det viste seg at det var like mange muligheter i PM som i Comp. Manag. altså bare delete.... Og det kommer ikke på tale engang.

 

 

Hva mener du Musty?

Endret av Sin Hazzard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...