Trygve Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvordan får eg det til å gå fortere å laste ned ting med BitComet? Må eg åpne porter i routeren? (Hvordan gjør eg det) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvilken ISP får du internett fra? Spør ettersom jeg må vite om portene er åpne eller om de må åpnes... NGT's må ihvertfall åpnes. Telenor må såvidt jeg vet ikke det. Heller ikke de eldste NGT-routerne. Jeg bruker port 9901 i Azureus ihvertfall. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Har Tiscali nett og en TopCom router Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg anbefaler deg å bruke Azureus. Da vil det i tillegg bli lettere å sette opp med porter og slikt. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg anbefaler deg å bruke Azureus. Da vil det i tillegg bli lettere å sette opp med porter og slikt. fordi? uansett, bitcomet; i preferences (instillinger) under connections (tilkoblinger) så ser du nederst noe som heter 'listening port' (lytteport). det er denne du skal åpne i ruteren. det er én port, som du kan velge selv. kan ikke se at det kan bli noe lettere enn dette Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, men eg får ikke til å åpne porter i routeren. Går det ann å velge enn port som er åpen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, men eg får ikke til å åpne porter i routeren.Går det ann å velge enn port som er åpen? Derfor kan man lære seg det Lenke til kommentar
War Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) har du win xp med sp2? har du åpnet sperren så du kan laste ned mer enn 10 ting samtidig. Etter at jeg åpnet min gikk mine nedlastninger fortere^22 Endret 21. desember 2004 av War Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 pain: Eg har prøvd mange ganger, men det går ikke Gjekk seint uten sp2 og. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Det er dette som er nedlastings hastigheten med Azureus? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 åssen hastighet har du da? på oppkoblinga assa.. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Internett hastigheten er 2048/256 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Internett hastigheten er 2048/256 ok, bruk progammet burst istedenfor BitComet.. Du kommer til å få elendig rate men det kommer til å laste den mye fortere, prøv nå da vell.. For bitcomet er veldig "streng" på at du må ha en bra rate.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du må helt klart limite Uploaden! Garantert den som senker farta hvis du har 256 i upload. Er en innebygd funksjon i Azureus, eller så kan du bruke netlimiter. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du må helt klart limite Uploaden! Garantert den som senker farta hvis du har 256 i upload. Er en innebygd funksjon i Azureus, eller så kan du bruke netlimiter. ja, det er upload hastigheten som senker farten hans, jeg har gode erfaringer med burst det virker som om den ikke bryr seg om hvilken upload hastighet jeg har. Prøv å last ned en film med mange seedere med burst, man får topp speed garantert.. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du må helt klart limite Uploaden! Garantert den som senker farta hvis du har 256 i upload. Er en innebygd funksjon i Azureus, eller så kan du bruke netlimiter. ja, det er upload hastigheten som senker farten hans, jeg har gode erfaringer med burst det virker som om den ikke bryr seg om hvilken upload hastighet jeg har. Prøv å last ned en film med mange seedere med burst, man får topp speed garantert.. huh? Trodde at greien med bittorrent var at man MÅTTE dele? Ellers fikk man veldig dårlig speed? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Du må helt klart limite Uploaden! Garantert den som senker farta hvis du har 256 i upload. Er en innebygd funksjon i Azureus, eller så kan du bruke netlimiter. ja, det er upload hastigheten som senker farten hans, jeg har gode erfaringer med burst det virker som om den ikke bryr seg om hvilken upload hastighet jeg har. Prøv å last ned en film med mange seedere med burst, man får topp speed garantert.. huh? Trodde at greien med bittorrent var at man MÅTTE dele? Ellers fikk man veldig dårlig speed? hm, man kan si hvor mye de andre deler, har mye å si.. For å være litt egoist Edit: la ved et bilde der jeg har uploadhastighet: 6,47 og download 62,66 kb noe som er ganske bra da jeg for tiden har 640/256 kabelmodem, trur kanskje det er litt vanskelig å få bra hastighet på adsl (på torrent), hvirker sånn hos vennene min i hvertfall.. mere sperrer osv fra telenor og lignene.. *Bilde fjernet* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 22. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Uploaden min står på max 40 trur eg EDIT: freddy85 du bør nok sensurere linken på bilde Endret 22. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Uploaden min står på max 40 trur eg EDIT: freddy85 du bør nok sensurere linken på bilde hvilken link?? hvill helst ikke legge ut sensetiv materiale her sånn hehe.. menn 40 kb er jo en forbedring, hastigheten varier jo også fra torrent til torrent. Endret 22. desember 2004 av freddy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå