Håvard Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei... Har et problem med min F-secure internett protection 2005. Hver gang jeg åpner et program som skal bruke internett, får jeg opp en program kontroll. Den spør om jeg vil tillate eller blokere f.eks internett eksplorer. Uansett om jeg velger ikke spør meg igjen kommer den opp neste gang jeg åpner programmet. Er det noen veit hva som er feil??? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du må lage en regel som sier at det aktuelle programmet alltid skal få lov til å laste ned/opp. Så vidt jeg vet hjelper det ikke å si at meldingen ikke skal vises igjen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du må lage en regel som sier at det aktuelle programmet alltid skal få lov til å laste ned/opp.Så vidt jeg vet hjelper det ikke å si at meldingen ikke skal vises igjen. Det har jeg gjort alt :S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det mulig at regelen du lagde kun tillot tilgang på visse porter og til visse ip-adresser? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er det mulig at regelen du lagde kun tillot tilgang på visse porter og til visse ip-adresser? Er nokk ikke det... Har tillat både utgående og inngående linje;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå