elisabeta Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, her ligger det bildet jeg ble mest fornøyd med. Fortsatt mye å jobbe med da Link Tar gjerne imot ris/ros! Og gir en stor takk til de som hjalp meg igang Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Absolutt ett tøft bilde! Likte måten armene delte bildet i to, øverdelen som er svart mens underdelen som er grønn tåke. Jeg har ihvertfall ingenting å utsette på dette. Har vært på en gåtekonsert selv, men måtte dra da pipelyden i ørene overdøvde vokalisten. PS! Det anbefales ikke å stå nært høytaleren :| Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ahh.. Nice bilde. Jasså, du liker Gåte du også? Jeg syntes bildet ble fint, det er vanskelig å ta bilder på en konsert, syntes ihvertfall jeg. Men du har klart det bra Bra gjort Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 stoners: Humre.. Det med høytaleren kunne jeg fortalt deg for lenge siden! stish: Gåte er råbra.. et av de beste banda i landet om du spør meg Tusen takk til begge for god kritikk.. likte også det med sort/grønn farven som blir delt med armene hennes. Pluss at hun er en nydelig jente Men huff, det var vanskelig å få til noen bra bilder. Tror jeg trenger mer konserter å øve meg på. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Dette var ett råstilig bilde. Liker det grønne fargeskinnet her. Mystisk og lekkert. Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Takker takker! Bare råflaks da.. :!: Neste forsøk blir vel Mayhem i januar. (hvis jeg ikke går i bakken blandt headbanger'ne ) Morsomt å ta bilde under konserter fant jeg ut.. lærte ganske mye om kameraet og innstillinger og opplegg.. Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Enn dette da? Er noe her jeg liker, men kan ikke helt sette fingeren på hva.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Takker takker! Bare råflaks da.. :!: Gullkorn kommer uventet Og på det andre bildet ditt, av Sveinung, så er det nok mystikken i at hodet hans er svart og lyset som skinner forbi. Nydelig stemning! Keep up the good work! Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk! Var litt overrasket over positiv kritikk på dette, jeg.. desto bedre å få det! Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Et usedvanlig vakkert bilde av en usedvanlig vakker jente. Dette må da på alle måter kalles et blinkskudd. Skulle nesten tro hun poserte for deg?? Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Wohoo.. takker! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Flott, ja! Var ikkje mayhem-konserten no for eit par dagar sidan, eller tek eg heilt feil her? Isåfall, vart det noko av bileta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå