whoi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som har spilt Morrowind her? Vel, nå er det poll på det offisielle elder scrolls forumet. Stem på Linux port av oppfølgeren, The Elder Scrolls IV: Oblivion! Jeg digga ihvertfall Morrowind, og det hadde vært drittøft om oppfølgeren kom ut native til Linux! Dere må registrere dere for å stemme. Det gjorde jeg, og håper dere gjør det samme. Vi må vise at vi finnes, og at vi bryr oss! Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Personlig synes jeg NWN er det beste RPG, men alle spill som blir portet til Linux er positivt. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Morrowind er ihvertfall et veldig bra spill. Enormt stort, og veldig stor frihet til å gjøre det man vil. Alt sammen skjer i førstepersons perpektiv. Hadde håpa at litt flere viste interesse, men det er kanskje ikke så mange som kjenner til dette spillet? Kom igjen da folkens, gi deres stemme for å øke sjansene for å få et stort og flott rollespill til Linux! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så engasjerte vi var i dag, da.... morrowind er et bra spill, og det finnes en linux-installer (liflg.linux-gamers.net) som installerer det for deg (krever wine eller winex). Oblivion blir nok også et enormt bra spill. Jeg avgir min stemme til dette Lenke til kommentar
goggys Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg støtter selvfølgelig dette. Håper det blir gjenomført for Morrowind spillene er bra! Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Wohoo!!! Hvis dette kommer til linux, blir det første spill jeg kommer å kjøpe på årevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå