Gå til innhold

Hvilket Skjermkort ville du ha valgt!?

tom-ivar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er 2 kort og ikke et :tease:

hadde x800xt pe vært i sli hadde det uansett vært bedre enn 6800u i sli :tease:

det der var det dummeste jeg har hørt...du kan ikke si at x800xt yter bedre en 6800U i sli.....det kommer helt ann på om ati klarer å mekke en bra nok sli ting det....og det er jeg ikke så sikker på.

Lenke til kommentar
ATI vs Nvidia tråd :cry::cry:

Trur ikke ATI er bedre enn Nvidia jeg, man blir nok like fornøyd uansett hva man velger :cool:

(snakker da om x800xt og 6800ultra)

Hmm... Jeg valgte ATI, og må nesten si at ATI var mer :dribble: før jeg eide ett selv.

:dribble:-faktoren har nok mer med at kortene skal være best og uopnåelig. Uansett om det er nVidia eller ATI

Lenke til kommentar

ungdom har for mye penger i dag, ingenting er uoppnårlig...

edit: må da legge til at jeg personlig har brukt over 30 000kr i år på data... selv om jeg vet at jeg bør spare til videre studier (kun på VK I) Får dårlig samvittighet når jeg tenker på det :no:

Endret av ADT
Lenke til kommentar
ungdom har for mye penger i dag, ingenting er uoppnårlig...

edit: må da legge til at jeg personlig har brukt over 30 000kr i år på data... selv om jeg vet at jeg bør spare til videre studier (kun på VK I) Får dårlig samvittighet når jeg tenker på det :no:

vet at i værtfall jeg arbeidet hardt for mine penger når jeg egentlig skulle hatt fri

Lenke til kommentar
Har noen av dere sett x800xt pe på ekte da? Kommer i snygg bæresveske som er på størrelse med en hånd bagasje :dribble:

Har et X800XT PE med "bæreveske" .fra Powercolor... så jeg har sett det , ja . :D

Skulle gjerne hatt et PCIe system med X850Xt PE , men tror ikke jeg kan klage på det jeg har i dag ...

Godt nytt år !!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...