Gå til innhold

Hvilket Skjermkort ville du ha valgt!?

tom-ivar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er 2 kort og ikke et  :tease:

hadde x800xt pe vært i sli hadde det uansett vært bedre enn 6800u i sli  :tease:

Ultra er bedre en X800 greia.

Nvidia har alltid vært bedre en ati ^^ :)

drømmer du eller?

du må ikke finne på ting :!: :tease:

x800xt pe er og har alltid vært noe sterkere enn 6800ultra!

hehehe du må ikke favoritisere så mye at du trur det er sant :tease::p:tease:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Så du kan velge blant alle skjermkort som er laget!

Voodoo kortene var jo suverene i sin tid :)

Og GeForce kortene.

I dag ville jeg valgt 2x6800Ultra. Etter ett Ti4600 fra nVidia og X800XT fra ATI så holder jeg en personlig knapp med nVidia (selv om ATI alltid vil være den som får størst respekt). (Jeg har litt snåle meninger).

Lenke til kommentar

Det samme tror jeg. Man blir stort sett fornøyd med det man velger, og jeg tror ikke mange prosent av oss handler inn det nyeste og dyreste uansett. Jeg kjøper kun etter lommeboka, og jeg har stort sett hatt nVidia. Nå derimot, har jeg planer om å gå til innkjøp av et ATI-kort.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for nVidia, men ikke værre enn at jeg godt kunne hatt et tilsvarende ATI-kort as we speak.

Jeg ville nok gått for X850XT PE hvis jeg kunne valgt det, da jeg ikke har noe imot å vente. Lurer på hvor lenge det tar før denne tråden blir stengt forresten :hmm:

Lenke til kommentar
det er 2 kort og ikke et  :tease:

hadde x800xt pe vært i sli hadde det uansett vært bedre enn 6800u i sli  :tease:

når han skrev "et skjermkort" gikk jeg ut ifra at han snakket om en grafikk-kort løsning... og i så tilfelle er to 6800ultra i SLI det beste

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...