Andreaz_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hei hei... Jeg holder på med min lille blogg... i den sammenheng tester jeg ut forskjellige ting og tang. Det jeg lurer på er om jeg kan include en tekst fil. f.eks. "test.txt" inn i en php. fil? Jeg testet dette: test.php <html> <head> <title>Andreas</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <? include('test.txt') ?> </body> </html> test.txt inneholder bare noen enkle koder... Noen som kan hjelpe meg? - jeg skal altså få test.txt filen inn der "include..." står i test.php edit: funket plutselig... Endret 19. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
toss Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 vet ikke om det går.. har du prøvd det ut? og hvorfor ikke kalle filen text.php? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 vet ikke om det går..har du prøvd det ut? og hvorfor ikke kalle filen text.php? les "edit" - Ja, det funket... Og jeg trenger ikke mer hjelp. Må ha vært en liten feil et eller annet sted btw: Bare å stenge ned posten hvis en moderator kommer innom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg