Leo_ Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg lurer på om denne rammen tåler klokking og/eller litt vasse innstillinger. Jeg har ikke klokket noe enda, men det er planen. Blir nok å holde meg til FSB klokking. Jeg har grei ventilasjon av kabinettet og skal sette på en god CPU kjøler. Har noen noen tips, meninger, eller erfaringer, mottas det med takk. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Ingen som gidder å svare? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: [email protected] skrev (2002-06-05 01:36):Jeg lurer på om denne rammen tåler klokking og/eller litt vasse innstillinger. Jeg har ikke klokket noe enda, men det er planen. Blir nok å holde meg til FSB klokking. Jeg har grei ventilasjon av kabinettet og skal sette på en god CPU kjøler.Har noen noen tips, meninger, eller erfaringer, mottas det med takk. Du får nesten bare prøve. Sett på de hissigste timing-innstillingene først, og se hvor langt du kommer. Ikke ta store skritt av gangen, men vær tålmodig og ta et par mhz av gangen. Når grensen er nådd, kan du prøve å sette opp spenningen på ram'en. Kommer du fortsatt ikke høyere kan du jo prøve litt mindre hissige timing-innstilliger og se om det hjelper. Men da må du samtidig tenke på at flere mhz ikke nødvendigvis betyr høyere ytelse hvis du må senke timing-innstillingene. Kommer du fortsatt ikke høyere er det nok cpu som har nådd grensen. Lykke til Lenke til kommentar
dnort Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Tweakers Australia fikk i hvert fall 166MHz ut av denne rammen i denne testen uten problemer. Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei jeg fikk ivertfall 148 fsb uten problemer Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 min maaskin blir ustabil med en gang jeg klokker til den booter på 1460 MHZ CA 140 FSB Kjører 3dmark men den bare restarter eller skjermen blir svart. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 jeg kjører 141 med den rammen på de aller hissigste instillingene, det er ikke rammen som stopper meg i å komme høyere....det er nettverkskortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå