Gå til innhold

Problemer med K500!

hawo1

Anbefalte innlegg

Har nå hatt SE k500 i over 2 måneder, og er egentlig storfornøyd siden man får en hærli mobil til en hærli pris, men de siste ukene har telefonen begynt å jøre ting selv, dvs. slette bilder, endre bilder i telefonboken, slette meldinger osv.

Ellers er det bare småting som at den henger seg opp av og til, noe som irriterer meg er at når jeg spiller et Java-spill, så krever tydeligvis spillet så mye ressurser at telefonen henger seg opp i ett par sekunder, forså å fortsette, IRRITERENDE! Noen som har oppplevd dette?

Ellers synes jeg mp.3 avspillingen er til ingen nytte siden den bare har 12MB minne.. ALT for lite, selv til en billi telefon å være.

Skal man ha 5-6 spill, 15-20 videoklipp på 9 sekunder hver, og ca 50 bilder i VGA kvalitet er plassen brukt opp, og det irriterer meg noe sinsykt. K700 koster nå under 2500,- ville heller gått for den! Med radio, mye bedre oppløsning på skjerm, MER MINNE!, blitz til kamera, og MYE MER ekstrautstyr som følger med. I pakken til k500 følger det bare brukermanual, telefonen og en lader, mens til k700 når man i tillegg headsett til telefonen..

Noen kommentarer/synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

k500 er en av de ALLER raskeste telefonene på markedet, så problemet er nok bugs i programvaren. Du kan levere den der du kjøpte den, og få oppgradert programvare på noen dager, helt gratis. Husk bare på at da slettes alt... Så hvis du har kontakter lagra på telefonen, bør du flytte de til SIM. K700 har ikke minnekortplass... 41 MB er INGENTING i forhold til hvis du f. eks kjøper en Nokia 6230, som jeg har, og et MMC-kort på opptil 1 GB... Jeg skal kjøpe et på 512 MB til 479 kr på Komplett.no (hvis jeg ikke får det til jul da :p). Jeg råder deg til å kjøpe 6230, om skjermstørrelse ikke er det viktigste (den har kun 128*128). Den har mange og bra funksjoner, og kom på 2. plass i testen i Forbrukerrapporten, nest etter P900...

Lenke til kommentar

Det sto mellom k500, k700 og 6230

Men 6230 er for kjedelig, de dårlige menyene til nokia, vrs. ungdomstelefonene til SE.

Planen er å selge k500 å kjøpe Motorola E398, da den har GOD mp.3 spiller, minnekort opp til 256MB, og mini-jack (3,5mm) inngang. Dette jør at jeg kan bruke PortaPro headsettet, isteden for irriterende ørepropper fra nokia eller SE.

Hadde 6230 hatt en like god skjerm som k700 hadde jeg kjøpt den tvert.. men verden er ikke perfekt :no:

En annen ting ved k500, standby tiden er 1 døgn slik jeg bruker den. Det er latterlig dårlig! Men man kan stille inn dette på instillinger da. Men poenget i at tastene skal lyse konstant skjønner jeg ikke!?!? Tapper jo strøm..

Lenke til kommentar

Jeg har bygd om headsettet til min 6230 til 3,5mm-plugg. Moro!

IKKE KJØP TELEFON UTEN MINNEKORTPLASS!

SX-1 er god, men hvis du går rundt i menyene mens du spiller mp3, hakker musikken... 6230 ruler bigtime! (skulle ønske den hadde større skjerm, men ingenting får meg til å angre kjøpet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...