eoden Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg anskaffet meg for en 14 dager siden ett Geforce 6800 Le kort. Hver gang jeg startet ett spill (nesten hvilket som helst spill, bl.a half life 2, pirates og Vampires) får jeg spille i ett par sekunder, skjermen slår seg av og deretter fortsetter musikken videre låst i en loop. Eneste jeg kan gjøre er å starte maskinen på ny. Har forsøkt det meste. Oppdatert spillene (så langt det eksisterer patch) oppdatert skjermkort, directx. Har forresten Vannkjøling på kortet. Kan det ha noen innvirkning?! ; ville ikke trodd det. Hadde ett geforce ti 4200 før som fungerte helt greit. Jeg har heller ikke overklokket 6800 Le kortet. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt. Ganske frustrende , alt fungerte fint i starten. på forhånd takk. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 MANGE som har problemer med dette kortet, les litt rundt på forumet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ta kortet ut, sett det så inn igjen. gjør det samme med rambrikkene(kan være de har løsnet) dette kan hjelpe. har du et gainward kort? i så flal er det noen som har løst problemet med de kortene. Lenke til kommentar
eoden Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Kunne noen sendt noen lenker som kan henvise meg til hvordan jeg kan utrede problemet?! Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 håper ikke jeg får feil med mitt kort:( Det kommer i morra Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har akkurat bestilt meg et Club3d 6800LE. Får håpe jeg får åpnet noen pipelines og slipper de verste problemene... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Slå av fastwrite og se om det funker da Endret 21. desember 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har du mulighet til å teste kortet i en annen maskin? Dersom den også feiler der så har du iallefall noe å komme med når du tar kontakt med support. Jeg sleit med samme feil, sendte kortet i retur, fikk nytt .. og nå er alt fryd. sagt det før .. dersom man mottar en vare som ikke er 100 % så bør man sende den i retur. For det første fordi man faktisk har betalt masse penger for varen, og for det andre for å la produsenten vite at forbrukere ikke nøyer seg med noe dårligere enn hva vi blir lovt. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I prinsippet er jeg enig. Problemet er at man aldri har spesielt lyst til å sende inn et splitter nytt kort etter å ha ventet x-antall uker/måneder på det. Forbrukere generelt er altfor slappe... stå på krava! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Dette sto skrevet inne på en annen plass på forumet: (Hadde samma problemet her inntil jeg installerte RivaTuner og sat minnehastighet manuelt fra 700 til 350MHz. Etter dette har alt fungert supert Er vist en feil på en del 6800LE kort som gjør at minnehastighet blir doblet. Slik som i mitt tilfelle at når spill startes så vil kortet bli kjørt med 2x700=1400MHz på minne. Ved å sette den manuelt til 350 så vil den da gå på 350x2=700 Får 2590 i 3DMark05....(12 pipes enablet) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...2590+i+3dmark05 dær fant jeg det Endret 21. desember 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå