plumbe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er det fortsatt noen som fortsatt bruker denne nettleseren? Jeg får noen feil, men dette er bare i denne versjonen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vet ikke. Hva er fordelene, eller ulempene ved å bruke netscape? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 NN4 er det vel ytterst få som bruker. Jeg har i de snart 2 årene lokaltog.net har vært oppe aldri fått et eneste treff av NN4. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Eit par googlesøk kom opp med at NN4 står for 0,2-0,7% av trafikken, og at det blir mindre månad for månad - så vi kan vel trygt la den kvile i fred utan å tenke på at sider skal vises perfekt i den. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ikke minst er det en kjempejobb å få CSS til å oppføre seg i nærheten av korrekt på den. Dette er grunnen til at mange i praksis vha en hack skrur av CSS for Netscape 4 (såvidt jeg husker støtter ikke NN4 @import av CSS så style sheets som NN4 ikke skal se drar du inn på den måten). Men spør du meg er NN4 så gammel og dårlig at det er like greit at de få som bruker den innser at de fleste sider ser forferdelig ut med den og dermed oppgraderer. Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå