Simkin Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da ser jeg dere på dc++ da? :!: hehe Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Aldri! DC++ er så hemningsløst irriterende i bruk. Nei... Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dette er dagen jeg lenge fryktet ville komme Jeg syntes det hørtes for utrolig ut til å være sant første gang jeg hørte om denne måten å laste ned alt jeg måtte drømme om, men det måtte jo ta slutt en vakker dag. Men det var jo morro så lenge det varte. RIP S u p e r n o v a . o r g Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Og det finnes alltid en måte for organisasjoner med nok penger å stenge ting....og da mener jeg ALLT bare de vil. På nettet er INGENTING umulig, blir en evig jakt som ingen vinner eller taper. De eneste det er mest surt for er de som blir bura inne i noen år og blir dømt til å betale enorme summer... Stort sett allt av Amerikanske organiasjoner som RIAA og MPAA har vel noen astronomiske budsjetter, lurer på hvor mange som kan prise seg lykkelig over at ikke RIAA og MPAA har mer makt/påvirkningskraft ute i verden... Resultatet kan være at det er den delen av forbrukerne som stort sett er lovlydige og betaler for programvare osv. som må betale for jakten på dem som stjeler. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Aldri! DC++ er så hemningsløst irriterende i bruk. ALDRI! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fant en ny torrentside Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 s u p r n o v a.org hmm gjør ikkje meg noko, men enda tristere at torrentbits.org er nedlagt s u p r n o v a.org hadde drit fart nesten ingen upploadere på torrentbits.org max fart med 2mbit hele tiden Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fant en ny torrentside url? Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Dette har helt klart vært en trist uke, mange mange trackere har dødd :\ Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det finnes så mange alternativer der ute, men ingen av de kan måle seg med torrentbits (eller for den slags skyld). Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 montro om de setter seg ned og ser igjennom alle de 100 000 brukeren på TB.org .. Er vel ikke stort de kan gjøre me oss her i norge (eller?) uansett.. veldig trist.. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 montro om de setter seg ned og ser igjennom alle de 100 000 brukeren på TB.org .. Er vel ikke stort de kan gjøre me oss her i norge (eller?) uansett.. veldig trist.. Det er nok ikke noe du trenger å frykte. TB har ikke blitt raidet på grunn av MPAA. De legger ned av frykt for MPAA eller andre årsaker. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ehh er du sikker på at du mener riktig side? hvis du tar bort "E" i navnet så stemmer det vel. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 montro om de setter seg ned og ser igjennom alle de 100 000 brukeren på TB.org .. Er vel ikke stort de kan gjøre me oss her i norge (eller?) uansett.. veldig trist.. Det er nok ikke noe du trenger å frykte. TB har ikke blitt raidet på grunn av MPAA. De legger ned av frykt for MPAA eller andre årsaker. hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Forbanna anti dele folk ARGH dette var IKKE bra alså Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hvordan vet du dette? Det er/var topic på den offisiellle irc kanalen. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er dette noe å gråte over da? Finnes mange BT sider som er like bra, eller bedre enn f.eks den siden som blir nevnt her. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) *Innlegg fjernet, advarsel utdelt* Endret 19. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 øøø altså det er en torent side med warez? Det er liksom ikke lov til å si det her da. kan si hva som er nedlagt men ikke hvilke sider du kan laste ned fra nå. Eller har jeg missforstått helt? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 NEI! Fan... det kan ikke være sant (((( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg