Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

s u p e r n o v a .org er nedlagt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er dagen jeg lenge fryktet ville komme :cry: Jeg syntes det hørtes for utrolig ut til å være sant første gang jeg hørte om denne måten å laste ned alt jeg måtte drømme om, men det måtte jo ta slutt en vakker dag. Men det var jo morro så lenge det varte.

 

RIP S u p e r n o v a . o r g

Lenke til kommentar

Og det finnes alltid en måte for organisasjoner med nok penger å stenge ting....og da mener jeg ALLT bare de vil. På nettet er INGENTING umulig, blir en evig jakt som ingen vinner eller taper.

 

De eneste det er mest surt for er de som blir bura inne i noen år og blir dømt til å betale enorme summer...

 

Stort sett allt av Amerikanske organiasjoner som RIAA og MPAA har vel noen astronomiske budsjetter, lurer på hvor mange som kan prise seg lykkelig over at ikke RIAA og MPAA har mer makt/påvirkningskraft ute i verden...

 

Resultatet kan være at det er den delen av forbrukerne som stort sett er lovlydige og betaler for programvare osv. som må betale for jakten på dem som stjeler.

Lenke til kommentar
montro om de setter seg ned og ser igjennom alle de 100 000 brukeren på TB.org .. Er vel ikke stort de kan gjøre me oss her i norge (eller?) uansett.. veldig trist.. :cry:

Det er nok ikke noe du trenger å frykte. TB har ikke blitt raidet på grunn av MPAA.

De legger ned av frykt for MPAA eller andre årsaker.

Lenke til kommentar
montro om de setter seg ned og ser igjennom alle de 100 000 brukeren på TB.org .. Er vel ikke stort de kan gjøre me oss her i norge (eller?) uansett.. veldig trist..  :cry:

Det er nok ikke noe du trenger å frykte. TB har ikke blitt raidet på grunn av MPAA.

De legger ned av frykt for MPAA eller andre årsaker.

hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...