j-- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hei.. Ville bare si ifra at .org er nå død *sørgeminutt* As you have probably noticed, we have often had downtimes. This was because it was so hard to keep this site up! But now we are sorry to inform you all, that is closing down for good in the way that we all know it. We do not know if is going to return, but it is certainly not going to be hosting any more torrent links. We are very sorry for this, but there was no other way, we have tried everything. Vet at dette sikkert er feilpostet, så det er bare å flytte ned isåfall Endret 19. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Mener du eller??? Ja det er kjipern at det er nede, lasta ned endel ting derifra! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Genialt sensur system Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Utrolig kjipt, det var den største bt-siden på nettet Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Åssen side var dette? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er TRIST! For min del jakter jeg på nye sider, og tror jeg har funnet en verdig erstatter Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Shit! Det er jo et enormt tap for bit-torrentverden. Jeg gjetter på at et visst amerikansk selskap er en direkte eller indirekte grunn til dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Åssen side var dette? Torrent... snusk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) : w e e : = s u p r n o v a . o r g hvis noen lurte.. ante ikke at de hadde sensur på det... Dette er en tris dag for de fleste av oss datafrelste *sorg* Endret 19. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Dette var en diger bittorrent side. Ta supermann og ta bort mann så har du et hint til hvilken side det var. Siden den er lagt ned er det vel ikke så galt å nevnet siden lengre. Jeg tror dette var enda et tegn på at MPAA mener alvor. EDIT: Artikkel om saken Endret 19. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 one minute of silence... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 faen, også har de tatt med seg torrentbits.org i samme slengen. Den og var jo helt geniale Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bare de ikke tar ned den største og beste som er svensk (orker ikke bli sensurert). Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da ser jeg dere på dc++ da? :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Denne tråden må jo være helt grei, for det er jo ingen warez på de sidene lenger men uansett hva RIAA og MPAA skulle finne på, så vil det alltid være en måte og spre warez på.. Skulle like å se noen ta kontroll over irc, for eksempel.. i tillegg så har man jo nettverk som har helt opp i 4000bits kryptering, da Test ut waste-nettverk... Orker ikke google etter siden til waste nå... Det er et program der du kan dele feriebildene dine sammen med venner:) Det har opptil 5000bits kryptering, noe som gjør det nettverket mye sikrere enn f.kes dc++ osv.. Endret 19. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da ser jeg dere på dc++ da? :!: Aldri! DC++ er så hemningsløst irriterende i bruk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da ser jeg dere på dc++ da? :!: dc++ er jo genialt, bruker det heile tida men surt at e nede Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 faen, også har de tatt med seg torrentbits.org i samme slengen. Den og var jo helt geniale jepp, torrentbits var den beste sia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg