Venerable Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det viser jo at du og liker mannlige skuespillere bedre enn de kvinnelige... Det har stadig fint lite med saken å gjøre, og det går sikkert opp for deg hvis du tenker over hva du skrev tidligere. Du sier at menn generellt er bedre skuespillere enn kvinner, fordi flest brukere av forumet har menn som favoritter. Begrunnelsen henger liksom ikke helt sammen Jeg syns menn generelt er bedre skuespillere. Det er noe jeg mener, uavhengig av hva alle andre mener. Men etter mange års prating om film og skuspillere så tror jeg folk flest er enige. Eldre skuespiller: Walter Brennan (hvor langt bak går vi egentlig? Kan jeg ta med 60-tallet?) Kvinnelig skuespillere: Aya Ueto, Michelle Pfeiffer, Madeleine Stowe og Charlize Theron. Endret 22. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Her er noen jeg kom på i random rekkefølge: Steve Buscemi Tim Roth Jodie Foster Al Pacino Patricia Arquette Benicio Del Toro Kevin Spacey Billy Bob Thornton Jennifer Connelly Uma Thurman Robert De Niro Julia Roberts Samuel L. Jackson Julianne Moore George Clooney Naomi Watts Jack Nicholson Tom Sizemore Robert Duvall Judi Dench Morgan Freeman Jessica Lange Helen Hunt Til de som sier at menn er de beste skuespillerne så er jeg uenig. Det at menn er mye mer profilerte som topp skuespillere har mye mer med de rollene som lages. Hollywood ser ut til å være et ganske mannsdominert sted enda. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil si at Tom Hanks er en av de beste skuespillerene. Ta f.eks; Forest Gump og Den grønne mil Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Russell Crowe Al Pacino Jean Reno Robert DeNiro Bruce Willis Samuel L. Jackson John Travolta Sean Connery Brad Pitt Johnny Depp Woody Harrelson Kevin Spacey Og sist, men ikke minst... Kim Bodnia! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kanskje ikke så aktuellt da han ikke er enestående, men er det noen andre som ble imponert av Jeff Anderson i Clerks (med tanke på at det var den første filmen hans)? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Russell CroweAl Pacino Jean Reno Robert DeNiro Bruce Willis Samuel L. Jackson John Travolta Sean Connery Brad Pitt Johnny Depp Woody Harrelson Kevin Spacey Og sist, men ikke minst... Kim Bodnia! Å, Kevin Spacey hadde jeg glemt., men Bruce Willis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kanskje ikke så aktuellt da han ikke er enestående, men er det noen andre som ble imponert av Jeff Anderson i Clerks (med tanke på at det var den første filmen hans)? Jeg ble imponert. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Marlon Brando (The Godfather) Uma Thurman (Pulp fiction, Kill Bill) Jason Stratham ("Lock, stock & two smoking barrels", Snatch) John Cleese (Monty Python, A fish called Wanda) Samuel L. Jackson (Pulp Fiction) Edward Norton (American History X, Fight Club) Brad Pitt (Fight Club, Snatch, Spy Game) Al Pacino (Scarface, The Godfather) Diane Keaton (The Godfather) Robert Redford (The Sting) Harvey Keitel (Resevoir Dogs) Tom Hanks (Saving Private Ryan, Band of Brothers, The Terminal, Road to Perdition, The Green Mile) (hmm, egentlig så liker jeg ikke Tom Hanks som skuespiller, men han har jo spillt godt i en god del bra/geniale filmer...) Jeg legger plutselig merke til hvor dårlig jeg er til å få med meg hva skuespillerene faktisk heter, evt. hvor dårlig jeg er til å huske navn Endret 23. desember 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Samuel L Jackson John Travolta Jim Carrey Brad Pitt George Clooney Matt Damon Julia Roberts Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Samuel L JacksonJohn Travolta Jim Carrey Brad Pitt George Clooney Matt Damon Julia Roberts Så du er fan av Ocean's Eleven? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gary Oldman Tim Roth Ralph Fiennes Og alltid likt Richard Harris Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Harvey Keitel Tim Roth Michael Madsen Steve Buscemi Chris Penn Lawrence Tierney Randy Brooks Kirk Baltz Quentin Tarantino @wh1te: løs denne gåten, du Endret 24. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 @wh1te: løs denne gåten, du Tja... Jeg er forøvrig helt enig med deg... Hvis du stryker Lawrence Tierney. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tom Hanks (Saving Private Ryan, Band of Brothers, The Terminal, Road to Perdition, The Green Mile) Speler Tom Hanks i Band of Brothers? No tenker eg på serien på ti episoder. Fins det noke anna enn det å tenke på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 nei han spiller ikke i den, sønnen hans spiller i episode 9 tror jeg. min liste: Bruce Willis(har bursdag samme dag som han:) ) AL Pacino Jean Reno Robert DeNiro og syns johnny depp og tom hanks altig gjør veldig gode jobber selv om de ikke et mine persionlige favoriter Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tom Hanks!!!! Han må være en av de dyktigste skuespillerne i verden. Kanskje den beste til og med. Kevin Costner er god. George Clooney Og til slutt, John Cleese Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Tilfeldig rekkefølge: Menn: Joaquin Phoenix Kevin Spacey Tom Cruise Tom Hanks Jim Carrey Tim Robbins Edward Norton Brad Pitt Adam Sandler Bruce Willis Nicolas Cage Ian McKellen Christian Bale Damer: Milla Jovovich Michelle Rodriguez Kate Beckinsale Amy Smart Uma Thurman Anna Paquin Julia Roberts Janeane Garofalo Reese Witherspoon Salma Hayek Jennifer Aniston Renée Zellweger Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Forstår ikke hvorfor 'crack' bestemte seg for å fjerne alle sine innlegg inkuludert åpningsinnlegget... Men dette er den eneste skikkelige skuespiller tråden, og jeg har en ny jeg på legge til listen: Idris Elba Nå har jeg riktig nok bare sett han i serien The Wire, men god damn! Han er så ultra cool i den rollen at jeg bryr meg egentlig ikke om han suger i alt annet han har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg