Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Og menn er jo mye mer overbevisende som action helter enn kvinner (Catwoman ) Sammenlignet med f eks Daredevil er begge like patetiske. Jodie Foster i Nattsvermeren og Taxi Driver, Uma Thurman i Kill Bill og Pulp Fiction, dette er kvinnelige talenter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kvinnfolk har ikke sjangs mot gutta når det gjelder skuespill. Dummeste jeg har hørt. Greit nok at gutter har gutter som favoritt-skuespillere, men å si at menn er bedre skuespillere enn kvinner syns jeg er drøyt.. Edward Norton Robert De Niro Johnny Depp Julia Roberts Bruce Willis Brad Pitt George Clooney Tom Cruise Cameron Diaz John Travolta Samuel L. Jackson Mel Gibson Dette er dine favoritter... Er jo ikke akkurat mange kvinner der. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mine favoritter: (tilfeldig rekkefølge) Antonio Banderas Nicolas Cage Sylvester Stallone Bruce Willis John Travolta Robert DeNiro Jim Carey Tom Cruise Mel Gibson Tom Hanks Morgan Freeman Kvinnelige: Julia Roberts, Cameron Diaz, Sandra Bullock. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvilke skuespillere fra gamle dager vil dere si er de beste? Gregory Peck Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Mine favoritter: Peter Sellers Edward Norton Robert De Niro Sean Connery Harrison Ford Scarlett Johansson Gérard Depardieu Jack Nicholson Kevin Spacey Lee Van Cleef Bill Murray Tommy Lee Jones Robin Williams John Cleese Jodie Foster Christopher Lee Steve Buscemi Endret 21. desember 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvilke skuespillere fra gamle dager vil dere si er de beste? Orson Welles, Humphrey Bogart eller kanskje James Dean? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tilfeldig rekkefølge: 1. Tom Hanks 2. Bruce Willis 3. Han i Patrioten og Braveheart (husker ikke navnet nå *flaut*) 4. Sean Connery 5. Pierce Brosnan Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Naomi Watts Kate Winslet Renée Zellweger Natalie Portman Brittany Murphy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har ingen spesiell favoritt akkurat, men Mel Gibsom og Tom Hanks er dyktige. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og menn er jo mye mer overbevisende som action helter enn kvinner (Catwoman ) Man finner altså bare gode skuespillere i actionfilmer? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette er dine favoritter... Er jo ikke akkurat mange kvinner der. Men der ER der. Hva har det med saken å gjøre uansett? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 muligens bare noen litt mer homofobe her som ikke kan se hvordan man kan like en mannlig skuespiller? bare spekulerer jeg... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette er dine favoritter... Er jo ikke akkurat mange kvinner der. Men der ER der. Hva har det med saken å gjøre uansett? Det viser jo at du og liker mannlige skuespillere bedre enn de kvinnelige... Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Morgan Freeman Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det viser jo at du og liker mannlige skuespillere bedre enn de kvinnelige... Det har stadig fint lite med saken å gjøre, og det går sikkert opp for deg hvis du tenker over hva du skrev tidligere. Du sier at menn generellt er bedre skuespillere enn kvinner, fordi flest brukere av forumet har menn som favoritter. Begrunnelsen henger liksom ikke helt sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvilke skuespillere fra gamle dager vil dere si er de beste? Orson Welles, Humphrey Bogart eller kanskje James Dean? Definitivt Orson Welles. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Al Pacino Marlon Brando Edward Norton Steve Buscemi Jack Nicholson Johnny Depp Sean Penn Kevin Bacon Benicio Del Toro Anthony Hopkins Kevin Spacey Tom Hanks Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg får vel slenge ut mine favoritter i tilfeldig rekkefølge: - Sean Bean - Kevin Spacey - Anthony Hopkins - Val Kilmer - Morgan Freeman - John Travolta - Samuel L. Jackson - Joaquin Phoenix - Richard Harris - Daniel Day-Lewis (Gangs of New York) - Tom Cruise Hmm.. kun mannlige gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg